سل تل

۱۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

طی دو دهه ی گذشته، هر زمان تاریخ خانه ی GTK (که گنوم برپایه ی آن باریک شده) به روزرسانی عمده ای تجربه کرد و برای مثال از نسخه ی ۱٫x به نسخه ی ۲٫x رفت، گنوم همچنین تغییرات محسوسی بوسیله خود دید و رابط کاربری آن بوسیله شکلی درخورتوجه متحول شد. همچون بسیاری از تغییرات بنیانی در نقشه کشی کند افزارها، جدیدترین نسخه ی گنوم (GNOME) همچنین با مشکلات متعددی مواجه شد و باگ های زیادش کاربران را آزار قسط.

اعضای تیم توسعه ی GTK مدتی پیش اعلام کردند که به عارض بی ایست مشغول کار روی GTK 4 هستند، با این حال آویشن گنوم اطلاع دادن کردند قصد ندارند «دنیای گنوم را بازنویسی کنند». امانوئل بسی از آویشن گنوم در بیانیه ای گفت: «با در دید گرفتن این که GTK 4.0 داخل دوچرخه ی مربوط باینده توسعه منتشر می شود، خطاب کردن نسخه ی بعدی گنوم به نشانی نسخه ی ۴٫۰ می توانست پیامدهای ناخوشایند و شیفته ای درباره ی این پلتفرم به قفا داشته باشد؛ به خصوص وقتی از زاویه ی تعامل با پلتفرم و بازاریابی به واقعه نگاه کنیم».

امانوئل بی حد در ادامه ی سخنان خویشتن اضافه کرد او و اعضای تیم مشیت دارند گنوم را از «تغییرات عمیق در پلتفرم توسعه ی این برنامه» جدا کنند تا امکان ترویج GTK بوسیله صورت گاه و بی گاه وجود داشته باشد و بتوان از نسخه های بزرگ، برای مدت زمانی طولانی پشتیبانی کرد. به عنوان نتیجه ی این تصمیم، به دنبال GNOME 3.38 که چهارشنبه ی پیش رو منتشر می شود، نسخه ی اتیه گنوم داخل ماه مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹ و فروردین ۱۴۰۰) از متد خواهد رسید و با صیت گنوم ۴۰ شناخته خواهد شد. سپس به روزرسانی های پشیز این سیستم عامل با پسوندهایی همچون ۴۰٫۱ و ۴۰٫۲ در دسترس صبر خواهند گرفت. 



در کنار این ها آویشن توسعه ی گنوم اخبار کرده که ترانه دارد تو هر حرکت دورانی ی توسعه، سه گانه نسخه از پلتفرم را در دسترس استراحت دهد که با نام های «آلفا» و «بتا» و «کاندید ترویج» شناخته می شوند. در این نسخه ها نیز همچون نسخه ی نهایی، نحوه ی برگزینی مغز برای هر نسخه تغییر نمودار می کند. امانوئل بسی تو امتداد گفت پس از حدود ۱۰ سال، نحوه ی عده گذاری به روزرسانی های جزئی گنوم استراحت است تغییر یابد. او همچنین گفت تیم گنوم سرود ندارد بوسیله دلیل وجود چالش های فنی تو پلتفرم اصلی، تولید نسخه های مهم ی متاخر را پهلو بگذارد. 

وافر اعتقاد دارد که تغییرات عمده ی فنی و بصری ممکن است بخاطر کاربران و ترقی دهندگان انقلابی باشد. اعضای تیم توسعه ی گنوم سال ها است داخل تلاشند به نوعی رابط کاربری ارزان با قابلیت های متنوع برای پلتفرم خویشتن دست پیدا کنند و به همین دلیل امانوئل بی حد می گوید بهتر است ظاهر کلی تا حد زیادی دست نخورده پایا بماند. او می گوید با بود حفظ کردن شاکله ی اصلی گنوم، تیم توسعه همواره در تقلا بخاطر گشایش تجربه ی کاربری است؛ همین موضوع باعث شده نسخه ی فعلی گنوم نسبت به گنوم ۳٫۰ فدایی فرق ها داشته باشد. 

رویکرد جدید بخاطر شماره گذاری نسخه های متنوع پلتفرم، صرفا به گنوم محدود است. تاریخچه خانه و پلتفرم های دیگر می توانند درصورت تمایل چنین طرز کار ایفا دهند، اما هیچ اجباری دراین باره بود ندارد. بیشتر بخوانید:تاسیس آپدیت اکتبر 2020 (20H2) ویندوز 10 به اختتام رسیدنگاهی به کتاب بیست ساله Mac OS X Public Beta و نقش آن در نجات مکویجت های گوگل برای iOS 14 رونمایی شداولین باگ iOS 14 پس از گستردن رسمی؛ تبدیل اپلیکیشن های پیش فرضاپ استور اکنون پذیرای اپلیکیشن های سازگار با iOS 14 است
آرم مجددا معروفیت خود را در یکی از مهم ترین رخدادهای تاریخی دنیای فناوری ثبت کرد. این مشارکت بریتانیایی کوشا تو صنعت نیمه هادی چند روز پیش با انتشار خبر ادغام ۴۰ میلیارد دلاری خود با انویدیا، به صدر اعلام دنیای فناوری آمد. چهار سال پیش هم که خبر ابتیاع ۳۲ میلیارد دلاری به شریک شدن ژاپنی سافت بانک منتشر شد، آرم در صدر اعلام راحتی گفت.

اطلاع فروش آرم بوسیله انویدیا با تمام جذابیت ها و فرصت های احتمالی که داخل راسته فناوری ابداع می کند، با موانعی روبه رو شده است. یکی از هم بنیاد گذاران آرم کارزاری را به اسلوب انداخته است تا بریتانیا را به دخالت در فرایند فروش احتمالی شرکت به انویدیا مجبور درنگ. او پیشنهاد می دهد که نوبت بریتانیا، مجددا آرم را به عنوان یک شرکت سهامی اختصاصی به رسمیت بشناسد.

هرمن هاسر که آرم را داخل سال ۱۹۹۰ به همراه تعدادی از همکارانش به عنوان یک اسپین آف از شرکت Acron Computers راه اندازی کرد، نامه ای سرگشاده بوسیله فاتحه وزیر بریتانیا، بوریس جانسون تصنیف است. او نگرانی جدی خویشتن را از ظن از دست روبیدن شغل های متعدد درون کشور به نخست وزیر اطلاع داد. در بخش هایی از نامه ی هاسر به تغییر احتمالی مقیاس تصرف وکار آرم درصورت فروش به انویدیا رمز می شود که حتی روی استخلاص اقتصاد بریتانیا هم تأثیر می گذارد.از بین رفتن استقلال آرم، بزرگ ترین چالشی است که با ابتیاع بوسیله انویدیا صورت می دهد

تیمار بنیان گذار آرم بخاطر جلب نظر عموم مردم و دیگر مدیران سابق آرم، وب سایتی را برای محاربه خویشتن موسوم بوسیله Save Arm وضع اندازی کرد تا برای جلوگیری از فروش باهم اتحاد کردن بوسیله انویدیا، توشیح جمع کند. هاسر از اقبال بریتانیا می خواهد که با ادخال بوسیله جریان فروش یا ایجاد مفاد قانونی محدودکننده، قرارداد را تاحدی کنترل یواش. او پیشنهاد می دهد که انویدیا ملزم به رعایت قوانینی همچون حفظ کردن نیروی انسانی کنونی و نمایش دادن فناوری ها به شریک های بریتانیایی شود تا شرکت های فعال در آن کشور هنوز بتوانند از مزایای آرم بهره مند شوند. به هرحال فایده های انتقادی و اعتراضی نسبت به فروش آرم بوسیله انویدیا، مرحله دیگر وضعیت جذاب و جالب دنیای فناوری تو بیرون از کشورهای کار روای صنعت یعنی ایالات متحده و چروک را نشان داد. به هرحال شهروندان و مدیران بریتانیایی نمی خواهند یکی از معدود قدرت هایشان درون دنیای امروز، از بین برود.

منتقدان معامله آرم بوسیله طور خلاصه بوسیله این نکته تعرض دارند که چرا شرکت بریتانیایی برای هدف وارسته ماندن تلاش نمی کند. آن ها در ابتدا اعتراض می کنند که چرا آرم به سافت بانک فروخته شد و چرا امروز طالع بریتانیا کاری برای حفظ استقلال این مشارکت و دیگر فعالان تویی صنعت فناوری انجام نمی دهد؟



هاسر در ادامه ی روزنامه اش بوسیله این نکته اشاره می نرم که فروش آرم بوسیله یک همکاری آمریکایی، عواقب گسترده ای در طاس بازار بین المللی خواهد داشت. آرم عرشه مالکیت انویدیا باید قوانین صادراتی ایالات متحده را رعایت کند و درنتیجه مشارکت اش با شرکای بزرگ چینی دچار اختلال می شود. همچنین داخل ادامه ی زنجیره، همه ی انبازی هایی که با آرم فرمان می کنند باید قوانین CFIUS را رعایت کنند. هرمن در صحبت های خود به عبث مالکیت اقتصادی بریتانیا رمز می کند که با وجود شرکت قدرتمندی همچون آرم، تضمین می شد. از رویت او اینک با بیع آرم بوسیله انویدیا، تصمیم های مهم شریک شدن پیش گام بریتانایی بوسیله جای کشور وطنش، در کاخ سفید اندوهناک می شود.

سیمون سگارس، مدیرعامل آرم و جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا، تاحدودی برای انتقادها و تعرض های این چنینی آماده بوده اند. آن ها داخل جلسه خبری که پس از اعلام رسمی فروش برگزار شد، روی حفظ استخلاص آرم پس از فروش به انویدیا تأکید کردند. آن ها می گویند مدل کسب وکاری کنونی در نمایش ی مجوز بوسیله شرکت های مشتری آرم امتداد پیدا خواهد کرد و البته ادغام، به صرفه مشتریان هر دو همکاری آرم و انویدیا خواهد بود. مدیرعامل انویدیا می گوید ادغام آرم، منجر به توسعه ی فناوری ها و ارائه ی محصولات و دستاوردهای بهتر به مشتریان کنونی هم می شود. دراین میان، هاسر با جدیت می گوید که هیچ بیانیه و صحبتی ازسوی مدیران آرم و انویدیا، بدون اصول حقوقی قابل پذیرش تراشیدن.

هاسر در اندکی از نامه اش به نیروی انسانی آرم اشاره می درنگ. او می گوید مهندسان و کارمندان آرم اکنون داخل شهرهای انواع بریتانیا از کمبریج و منچستر و بلفست تا گلاسکو و شفیلد و وارویک ساکن و فعال هستند. از نگاه هم بنیان گذار آرم، وقتی خانه مرکزی شریک بوسیله ایالات متحده منتقل شود، بسیاری از این شرایط موثر و استخدامی از بین می رود. هاسر در ادامه ی گپ هایش ابتیاع Cardbury توسط Kraft را مثال می زند.

مدل کسب وکاری آرم از ابتدای فعالیت با این اصل پیش رفت که آن ها ازلحاظ رهایی و بی طرفی در دنیای نصف هادی، مانند سوئیس تو دنیای دادرسی و صرفه جویی باشند. بوسیله همین دلیل شرکت بریتانیایی، مجوزهای نقشه کشی خود را به بازه ی گسترده ای از همدستی های مشتری ارائه می کند که بسیاری از آن ها با یکدیگر رقابتی جدی دارند. داخل میان همین مشتریان، رقبای اکید انویدیا غم دیده می شوند. هاسر عقیده دارد فروش آرم بوسیله انویدیا و فعالیت تحت کنترل یکی از مشتریان، مناسبت های تصرف وکاری آرم را ناپایدار می کند.

درمیان تمامی نگرانی هایی که هاسر داخل ارتباط با بیع آرم به انویدیا مطرح می کند، استقلال این مشارکت از ایالات متحده بیش از همه شکوه دارد. آرم امروز بوسیله نشانی یکی از وارسته ترین شرکت های دنیای فناوری شناخته می شود که قطعا پس از پیوستن به انویدیا، مقدر شدن بنیادی ای از آن را از مشت می دهد. هاسر در امتداد ی مجله به نقش مهم و سهم بازار ۹۵ درصدی آرم در راسته پردازنده گوشی  های هوشمند اشاره می کند. همین موقعیت، آرم را به تنها همکاری بریتانیایی تبدیل کرده است که در میدان محل فعالیت، سهم غالب دارد. آرم امروز به صورت کاملا متمایز، درکنار غول های گروه FAANG (فیسبوک، اپل، آمازون، نتفلیکس و گوگل) قرار می گیرد که هرکدام در مرزوبوم های فعالیت خود، فرمان روای راسته هستند.

هاسر در بخشی از نامه اش اشاره ی جالبی بوسیله فساد تجاری ایالات متحده و چین و نقش بریتانیا دارد:داخل دورانی که رئیس جمهور آمریکا، از برتری فناورانه ی کشورش به نشانی حربه ای درون نبرد تجاری با چروک استفاده می کند، بریتانیا باید سلاح ویژه خویشتن را داشته باشد. آرم امروز در گوشی های هوشمند پیدایش اپل، سامسونگ، هواوی، سونی و تقریبا تمامی برندهای جهان استفاده می شود و می تواند تأثیری عمیق روی آن ها داشته باشد.مقاله های مرتبط:فروش آرم به انویدیا صنعتی شقه هادی را دگرگون می کندچرا فروش آرم توسط انویدیا تصمیم درستی نیست؟

مجله ی هاسر به جانسون، اولین تاثیر زمینه گذاران آرم به معامله این شریک (آن حزن دو کود) نیست. تو ماه آگوست، نخستین شایعه ها مبنی به خشکی امدن تمایل خرید آرم ازسوی انویدیا طرح شد. تودور براون، بی آرامی زمینه گذار و مدیر کل سابق آرم در واکنشی به گونه مدیریت آرم توسط سافت بانک اعتراض کرده وجود و فروش به انویدیا را یک راهکار اشتباه برای هزیمت شرکت ژاپنی از چالش های مالی دانست.

سافت بانک با ابتیاع آرم تصمیم داشت تا نفوذی سریع بوسیله میدان فناوری های اینترنت اشیاء داشته باشد. آن ها متجاوز از همه روی میزان تصرف وکاری آرم و مناسبت هایش با تولیدکننده های سخت ابزار متمرکز بودند تا شاید موج جدیدی از سرمایه گذاری داخل IP و نیمه هادی ها در وسیله های متصل به اینترنت به راه بیندازند. درواقع سافت بانک تصمیم نداشت تا تمرکز روی موضوع های دوست داشتنی و داغ رایج مانند هوش مصنوعی و سیستم های خودکار را به عنوان حوزه ی پا بر جا سرمایه گذاری دنبال نرم.

دستور کار ی سافت بانک تو تمرکز روی IoT با شکست روبه رو شد. صنعت اینترنت اشیاء با آن سرعتی که همه انتظار داشتند، حرکت نکرد. به هرحال این صنعت هنوز تا جوان شدن راه اضافی دارد و شاید حتی هیچ گاه بوسیله اندازه ی جزء های دیگر دنیای فناوری، سودآور نشود.

تودور تیمار مانند هاسر اعتقاد داشت که فروش آرم به شرکتی که رقیب بسیاری از مشتریان محسوب می شود، استخلاص همکاری بریتانیایی را از بین می سرما. بوسیله هرحال اعتراض ها به فروش ۴۰ میلیارد دلاری آرم بوسیله انویدیا هنوز دنباله دارد و باتوجه به تغار های احتمالی تنظیم گران قانونی، شرایط بخاطر دو شرکت بریتانیایی و آمریکایی آسان نخواهد وجود. به همین دلیل مدیرعامل انویدیا دوره ی زمانی ۱۸ ماهه را برای بازپسین شدن قرارداد پیش بینی کرده است.بیشتر بخوانید:احراز هویت ازطریق حسگر اثر انگشت بخاطر ورود به واتساپ تحت وبجنسن هوانگ می گوید احتمالا پردازنده های آرم با برند انویدیا عرضه می شوندفروش آرم بوسیله انویدیا صنعت نیمه هادی را دگرگون می کندانویدیا درصدد گنجاندن پردازنده های گرافیکی خود در گوشی های فراهم به آرم استتصاویر متاخر سرفیس هاب ۸۵ اینچی مایکروسافت فاش شد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، علی نیکزاد، کارپرداز مهتر دوم جماعت شورای اسلامی به کرونا مشغول شد.

نیکزاد هم اکنون تو قرنطینه شوهردار به سر می سرما و حال عمومی وی، خوب گزارش شده است.
۲. اگر مدرسه رفتی و خودکارت زمین افتاد، چه کار می کنی؟

اگر دوستت مراد مدادت را مذهب بگیرد چه می گویی؟یادت می ماند هرزنگ تفریح یا قبل از خوردن هرنوع تغذیه ای،۳۰ دم دستت را بشویی؟ چنانچه چشم ها یا صورتت به خارش افتاد چه می کنی؟کرونا از راه تنفس نقل مکان می شود؛ یادت می ماند که ماسکت را به هیچگاه نشانی از روی رخساره برنداری؟

۳. دکتر «مینو محرز»، کالبد کمیته ی علمی ستاد ملی مقابله با کرونا می گوید: «مدارس می توانند به بهترین جا برای  انتقال کرونا دگرگونی شوند. معلمان و دانش آموزان حتماً باید از ماسک استفاده و فاصله گذاری فیزیکی را تعظیم کنند.»

حکیم «محمدرضا هاشمیان»، فوق تخصص آی سی یو در درمانگاه مسیح دانشوری و استاد دانشگاه مثال بهشتی در پیامی تصویری درباره ی بازگشایی مدرسه ها می گوید: «اگر دربند کرونای کودکان شویم، کشوری نیستیم که بتوانیم مقاومت کنیم. این فرض که بچه ها به کرونا مبتلا نمی شوند غلط است. درمانگاه ها و آی سی یوهای ما، امکانات و متخصصان کافی برای کودکان ندارند. چنانچه مسئولان چیز پهن هایی را می دیدند که ما در بیمارستان ها دیده ایم، اجازه ی بازگشایی مدارس را نمی دادند.»

رئیس مجمع عمومی سازمان زیبایی پزشکی غصه تو نامه ای از ستاد ملی مقابله با کرونا خواسته از جان میلیون ها دانش آموز دفاع کند؛ او نسبت بوسیله ابراز یک صدمه ی انسانی در پی این اقدام، ابراز نگرانی کرده است.

اجتماع شناسان تیمار معتقدند: «برای معرفت آموزان، به خصوص کودکان، تعظیم پروتکل ها، ماسک زدن، تکریم فاصله ی اجتماعی، نداشتن تماس با سطوح آلوده و... رفتارهای سختی هستند که عاری حضرت و نظارت والدین، امکان رعایت تمام آن ها در مدرسه، تقریباً محال است.

۴. «محسن حاجی میرزایی»، وزیر آموزش و پرورش، معتقد است: «ما با پدیده ای روبه رو هستیم که پایانی برایش در نظر اندوهناک نمی شود و باید بتوانیم تو عین این که به زندگی ادامه می دهیم، پروتکل ها را مراعات کنیم. نمی توانیم همه چیز را تعطیل کنیم و برویم تو خانه بنشینیم. فاصله ی طولانی خردسال ها با مکتب و معلمان، بیماری های جسمی و روحی آن ها را تهدید نرم.»

۵.اگر مکتب ها حضوری باشد، ۱۱۶هزار مدرسه، ۱۵ میلیون خرد آموز و یک میلیون فرهنگی، به علاوه ی کادر اداری مدارس، سرویس ها و اولیای دانش آموزان را بوسیله این رقم ها اضافه کنید. همه از ساختمان ها بیرون می آیند، در حالی که تعداد زیادی از آن ها در شهرهای با آژیر شرایط سرخ (خطر کاملاً شدید ابتلا به کرونا) عمر می کنند.



۶. البته محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و یادگیری گفته از دید ما اولویت با آموزش حضوری است و ما موعظه بوسیله آموزش حضوری داریم؛ چون درون مدرسه به تقویت آموزش ذهنی و روند خرد آموزان توجه می شود و آموزش شکل بهتری می گیرد. بوسیله گفته ی او: «علم آموزان باید یکی از دو اسلوب حضوری یا رمزی را گزینش و به مدرسه اعلام کنند.»

بخاطر آن ها که حضوری دبستان می روند رعایت فاصله ی یک متر، زدن ماسک، کاهش ساعت کلاس درس بوسیله ۵۳ دقیقه الزامی است و پروتکل هایی درباره ی تهویه ی کم ارزش کلاس ها، شست وشوی دست ها و سرویس مدارس اعلام شده است.

۷. پیش از این در بسیاری از مکتب ها به طور ضمنی بحث رضایت نامه مطرح شده بود و تصویری از یک تعهدخطرناک هم در فضای مجازی دست بوسیله مشت می شود. داخل این تعهدنامه، والدین خرسند می دهند که با توجه بوسیله شیوع ویروس کرونا، فرزندانشان در کلاس های مدرسه پیشگاه داشته باشد و مسئولیت سلامت فرزند کنار عهده ی خود والدین است.

۸. آمارهای تدریجی وزارت آموزش و پرورش نشان می دهد تا چند روز گذشته بیش از ۰۵ درصد بینش آموزان آموزش حضوری را انتخاب کردند و بقیه ی بصیرت آموزان آموزش مجازی و تلویزیونی را ترجیح دادند.

۹.داخل کانال رسمی مدرسه ای، اطلاعیه ی مهمی پخش شده است: «با توجه به اخبار مختلفی که درباره ی بازگشایی مدارس مطرح شده، شورای مدرسه کنفرانس ای اضطراری برگزار کرده است. طبق مصوبه ی شورای مدرسه، کلاس های آموزشی بوسیله رخ تلفیقی  (آنلاین و حضوری) برگزار می شود. فعلاً در این هفته آموزش نخواهیم داشت. حفظ کردن صلح و صفا بینش آموزان و همکاران، از اولویت های مهم مسئولان مکتب است.»

۱۰.خواستار پیام های بعدی و تکمیلی باشید.
یکی از فرق های عمده ی برندهای مختلف گوشی موبایل کاربرد از رابط کاربری متفاوت است. بخاطر مثال، همه شریک شدن های سازنده از سیستم عامل اندروید استعمال می کنند؛ اما خب تو نظر داشته باشید که هرکدام پوسته ی سفارشی خصوصی به خویشتن را دارند. هرکدام از شرکت های سازنده ی گوشی موبایل همواره جدیت می کنند نیکوترین قابلیت ها را ارائه دهند؛ ولی اینکه کدام یک از این پوسته های سفارشی بهتر است به شما بستگی دارد و بیشتر سلیقه ای است.

همه ی ما به نشانی خریدار زمانی که قصد داریم گوشی موبایل بخریم، ابتدا به بها گوشی توجه می کنیم؛ ولی داخل اینجا این سؤال مطرح می شود که چقدر به نرم افزار و رابط کاربری گوشی توجه می کنید و چه قابلیت هایی داخل آن برایتان از بقیه مهم پر حرارت است؟ درواقع، این موضوعی است که شاید قبل از بیع گوشی نتوان بیش درباره ی آن آگاهی روبرو کرد؛ اما 19کالا، مرجع محترم موبایل در سطح کشور، امکانی فراهم آورده تا بتوانید قبل از بیع گوشی با کند وسایل گوشی موبایل فرمان کنید و با گوناگون ژست های حرکتی خواه شکل آیکون ها، امکانات منو تنظیمات و... آشنا شوید. با این امکان دقیقا مسبوق خواهید شد که بخاطر شهید نرم وسایل گوشی سامسونگ با نرم افزار گوشی شیائومی چه فرق هایی دارد.

زمانی که سرود خرید دارید، مهم ترین نکته ای که باید مدنظر قرار دهید، این است آیا فقره با نرم ادوات یک مقیاس گوشی (مثلا برندی ویژه) راحت است یا خیر؟ یا آیا یواش وسایل روان و سریعی دارد؟ از این رو، علاوه بر اینکه در هنگام تفویض گوشی به طراحی و شیرهدار افزار توجه می کنید، راجع بوسیله درنگ ادوات و پوسته ی سفارشی گوشی نیز بوسیله منت رسیدگی کنید.



سایت فروشگاهی 19کالا درواقع با نمایش ی این قابلیت توانسته است رویت کلی درباره ی نرم اسباب گوشی های متنوع بوسیله شما دهد تا قبل از خرید، از محصول یار بهتری کسب کنید. برای مثال، اگر دو میزان مختلف از گوشی هواوی یا گوشی آنر را انتخاب کرده اید، با مقایسه ی رابط کاربری آن ها متوجه خواهید شد که این گوشی ها از این نظر تقریبا مانند هستند و تفاوت چشم گیری بین آن ها دیده نمی شود.

دومین نکته ای که هر خریدار قبل از خرید گوشی تو رویت می گیرد، نقشه کشی محصول است. اگر ترانه دارید گوشی موبایل را اینترنتی بخرید، چگونه می توانید عاری دیدن محصول، آن را تهیه کنید. بدون شک، همه ی ما این امتحان را داشته ایم که صرفا با دیدن یک عکس از ثمر اقدام بوسیله سودا کرده ایم؛ ولی زمانی که محصول به دست ما رسیده، کاملا شوکه شده ایم؛ چراکه با تصوری که به آن داشته ایم، فرسنگ ها بور داشته است.

یکی از نکاتی که باید داخل انتخاب گوشی در دیدن داشته باشید، توجه بوسیله ارگونومی بودن دشت است. برای مثال، اگر فردی هستید که چندین حکم را مجبورید باهم انجام دهید و بی قراری زمان با گوشی موبایل خود نیز فقره کنید، باید گوشی هایی را در زمان سودا مدنظر راحتی دهید که استیل تر باشند و اسایش در دست جای می گیرند. این فقره ظن هبوط گوشی از مشت را به حداقل می رساند و اسایش خیس می توانید با گوشی کار کنید. بخاطر مثال، مقیاس های میان رده ی گوشی سامسونگ معمولا از کالبد ی پلاستیکی ساخته شده اند؛ بنابراین، سبک پیمانه هستند. مدل های مختلفی از این گوشی ها داخل سایت فروشگاهی 19کالا موجود است و شما می توانید بسته به دلخواه و تقدم خود، مدلی را از آن ها تفویض کنید و بخرید.

ازآنجاکه این روزها تا اینکه برای خرید کم ارزش ترین گوشی موبایل همچنین باید بیش از ۱۰۰ دلار نفقه کرد؛ بنابراین، هیچگاه خریداری دوست ندارد محصولی که اینترنتی می خرد، محصولی نباشد که تصورش را داشته است. 19کالا برای این مشکل نیز سیاق حلی دارد. این سایت فروشگاهی گوشی موبایل تصاویر ۳۶۰ درجه خواه سه اتیه از محصولات را عرضه داده تا شما بتوانید از مدل سازی و نوع پورت ها و نوع مواد سازنده هر گوشی موبایل قبل از بیع یار کامل نمودار کنید.

همچنین، این سایت فروشگاهی به شما توصیه می کند اگر گیمر هستید و دوست دارید گوشی موبایلی بخرید که بتوانید بازی های مختلف را اجرا کند، به غلبه پر اب افزاری و توان پردازشی آن نیز توجه کافی کنید. در این مورد، امتیازی که بنچمارک های مختلف ثبت می کنند، می تواند راهنمای بسیار خوبی باشد. برای مثال، گوشی هایی با نمره بیشتر از ۲۰۰ هزاره می توانند ورزش ها را به نواخت انجام کنند. بخاطر اینکه از این دیدن نیز شناخت کاملی از میوه کسب کنید، امتیاز شاداب افزاری گوشی های متنوع هم نمایش شده تا شما به نشانی مشتری دیدن کلی و همه جانبه از عملکرد یک میزان پیدا کنید.



بارها برای شما اتفاق افتاده که بین دو مدل از دو برند خاص خواه حتی دو استاندارد از یک برند مردد هستید و نمی دانید کدام مدل به ایدئال شما نزدیک تر است. داخل این مواقع، باید اولویت های خود را پیدا و سپس دو میزان را باهم مقایسه کنید. درون این سایت فروشگاهی نیز، این امکان بوسیله سادگی برایتان فراهم شده است. درواقع، می توانید میزان مدنظرتان را انتخاب و سپس آن ها را باهم مقایسه کنید.

دیگر خدمتی که 19کالا علاوه کنار مانوس بهتر محصول به مشتری ارائه می دهد، فروش گوشی های موبایل با گارانتی ۱۹ تجارت خاورمیانه است. مدت این گارانتی ۱۹ ماهه است؛ داخل حالی که مدت زمان گارانتی سایر همدستی های گارانتی کننده تنها ۱۸ ماه است.جمع بندی

قبل از خرید گوشی موبایل خواه هر محصول دیگر باید ازمحصول دوست کامل مشخص کنید؛ ازاین رو، نصیحت می شود که نقد و مطالعه محصولات را به دقت مطالعه و از تمام مشخصات آگاهی کامل فاحش کنید. همچنین، توجه به سایر اطلاعات مثل وضعیت گارانتی و عودت کالا را نیز بوسیله مداقه مطالعه کنید تا از خریدتان بیشتر شادمان باشید.بیشتر بخوانید:فروش رخت آرایشی مرغوب از فروشگاه اینترنتی میس و مسترفروشگاه آنلاین مای شیائومی، مرجع تخصصی اعلام و محصولات شیائومی، افتتاح شددر جشنواره تابستانی پارس پک PS4 برنده شویداچ پی سرویس، تعمیرات لپ تاپ hp تو ایرانایسر سرویس؛ یکی از شعبه های لپ تاپ ایسر Acer داخل ایران
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل نگاهداری محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: مشاهده چهار روش پرنده شامل، یک بی همتا گونه سنگ دوار با صیت علمی (Arenaria interpres)، پنج فرید تلیله لمحه سفید (Calidris temminckii)، یک فرد سسک خوش نغمه (ساوی) با نام علمی Locustella luscinioides و پنج فرد تلیله نوک پهن Limicola falcinellus ثبت شد.

شهرام احمدی افزود: این چهار گونه، در شهریورماه امسال و با کمک آقای کرامت حافظی در تالاب گندمان مشاهده و داخل کمیته ثبت پرندگان ایران این مشاهدات ثبت شدند. با ثبت مشاهده این چهار رویه تا تاریخ ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، مشاهده تعداد ۲۸۴ گونه پرنده درون سیاهه پرندگان استان چهارمحال و بختیاری به ثبت رسیده است.

احمدی ادامه داد: کمیته ثبت پرندگان ایران از سال ۱۳۸۷ و با اهداف استفاده از بصیرت و تجربیات پرنده شناسان داخلی و خارجی در مورد اطلاع پرندگان، جمع آوری مفروضات پراکنده داخل مورد پرندگان، بررسی دقیق گزارشات و مشاهدات در تک ثبت های پرندگان کمیاب ایران با حذف اطلاعات مشکوک و ناقص، شناسایی رسانی عمومی آخرین اطلاع دادن در مورد مشاهدات موثق گونه های جدید و ثبت های متاخر پرندگان کمیاب داخل ایران تشکیل شده است.
JBL تو دنیای هدفون های توگوشی تمام بی سیم، شرکت نو واردی به حساب نمی آید و پیش تر سابقه ی ارائه ی دشت در این بازار را دارد. JBL امروز چند هدفون توگوشی متاخر مجهز بوسیله فناوری حذف صدای هوا (Noise Cancellation) با ارج رقابتی شناساندن کرد تا بهتر خودش را داخل میدان این دسته از هدفون ها جا بیندازد.

اولین هدفون جی بی ال کلاب پرو پلاس (JBL Club Pro Plus) صیت دارد که با نرخ ۱۹۹٫۹۵ دلار به راسته عرضه می شود و به فناوری حذف صدای محیط انطباقی فراهم شده است. JBL می گوید بدنه ی این هدفون را بوسیله صورت یکپارچه تولید کرده و بخاطر ساختش از هدفون های توگوشی پرچم دار و حرفه ای الهام گرفته است. این هدفون می تواند نیکوترین چونی صدای JBL را ارائه دهد و هشت روزگار مداوم شارژدهی بطی ء. چنانچه از کیس همراه محصول استعمال کنید، نمونه شارژدهی ۲۴ ساعت دیگر افزایش پیدا می یواش.

همچون بسیاری دیگر از ایربادهای چند وقت اخیر، هدفون جدید JBL بوسیله شما امکان می دهد که تنظیمات صدا را براساس سلیقه ی خود تغییر دهید تا بهینه امتحان ی شنیداری را دریافت کنید. JBL قابلیت شخصی سازی خروجی نوا را Personi-Fi می نامد. هدفون جدید JBL به لطف بهره مندی از گواهینامه ی IPX4 در موافق نفوذ آب و عرق قائم است و ازطریق قابلیت Fast Pair بوسیله سرعت با گوشی های اندرویدی بستگی سفت می کند و به گونه ای مصنوع شده که می توان از هریک از دو هدفون مجزا استفاده کرد. JBL منظور دارد هدفون کلاب پرو پلاس را اکتبر ۲۰۲۰ (مهربانی و آبان ۱۳۹۹) روانه ی میدان یواش.

JBL Club Pro Plus به همراه هدفون ۹۹٫۹۵ دلاری Endurance Peak II روانه ی میدان می شود. JBL می گوید هدفون Endurance Peak II بیشتر مخصوص فرع مندان بوسیله فعالیت های ورزشی است و از قلاب اختصاص ای بهره می گیرند تا امین تو گوش کاربر باقی بماند. داشتن گواهینامه ی IPX7 نشان می دهد که این هدفون توگوشی دربرابر نفوذ آب و شیره قرص است. به علاوه JBL از جناب بیس قدرتمند در این هدفون خبر می دهد.



JBL Endurance Peak II

برای بازار اروپا، JBL تو پی عرضه ی هدفون Live Free NC Plus و Reflect Mini TWS است. هر دو هدفون توگوشی JBL از استاندارد IPX7 بهره مند هستند و بوسیله قابلیتی اختصاص فراهم شده اند که JBL آن را «هوا هوشمند» می نامد. این قابلیت داخل مواقع لازم شما را از سروصدای محیط اطراف آگاه می کند.

هدفون Live Free NC Plus که اکتبر ۲۰۲۰ (مهر و آبان ۱۳۹۹) با نرخ حدودا ۱۸۶ دلار نمایش می شود، به قابلیت حذف صدای محیط کوشا (ANC) و فناوری شارژ بی سیم مجهز است و هفت روزگار به طور مداوم شارژدهی می کند. درصورت استعمال از کیس، شارژدهی میوه به ۲۱ ساعت افزودن می یابد. Live Free NC Plus نیز به گونه ای طراحی شده است که می توان هریک از دو هدفون را مستقل مصرف کرد.

هدفون های Live Free NC Plus و Reflect Mini TWS همچنین از قابلیت Fast Pair سیستم عامل اندروید بخاطر اتصال سریع به گوشی های هوشمند پشتیبانی می کند. زندگی باتری هدفون توگوشی Reflect Mini قرین Live Free NC Plus و از گواهینامه ی IPX7 بخاطر ایستادگی دربرابر نفوذ آب و عصاره برخوردار است. بااین حال، در این هدفون از شارژ بی سیم خبری حلق تا قیمت نهایی کاهش پیدا درنگ. JBL می خواهد Reflect Mini را با ارزش حدودا ۱۷۳ دلار دردسترس دلبستگی مندان راحتی دهد.



JBL Tune 225TWS

JBL درکنار محصولات یادشده، هدفون توگوشی Tune 225TWS را نیز معرفی کرد. Tune 225TWS معیار جدید 220TWS است و زندگی باتری بهتری از آن دارد و می تواند با هربار شارژ تا پنج ساعت به نعوظ مداوم موسیقی پخش نرم. هدفون متاخر JBL چونی صدای بهبودیافته دارد و داخل ۶ رنگ مشکی، سفید، خاکستری، رز گلد و صورتی و آبی بوسیله میدان عرضه می شود. JBL هدفون Tune 225TWS را ماه ساری میلادی به ارزش حدودا ۱۲۰ دلار روانه ی میدان می کند.

شمایل اصلی مقاله، هدفون کلاب پرو پلاس JBL را نشان می دهد.بیشتر بخوانید:هدفون سنهایزر CX 400BT True Wireless معرفی شدال جی بخاطر ارائه محصولات متاخر ایفا 2020 اتاقی مجازی ابداع کردهرآنچه از همایش IFA 2020 تمایل داریمهواوی از هدست فری لیس پرو رونمایی کردسامسونگ حزن برای نام گذاری گلکسی بادز لایو از عبارت Beans استعمال می کند
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از نوا و سیما، خلیفه فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق درون اقدامی اطلاعاتی، سرنخ هایی از حمل یک محموله وزین مواد افیونی به دستگاه یک دستگاه خودرو تریلر بوسیله مقصد مشهد به دست آمد.

سپهبد ابراهیم قربان زاده افزود: تیم های اختصاص پاسبان مبارزه با مواد تریاک خراسان رضوی در یک عملیات ضربتی موفق شدند این خودرو تریلر را در ورودی محور باغچه به مشهد شناسایی و متوقف کنند. در بازرسی از این تریلر یک هزار و ۳۶۰ کیلوگرم تریاک جاسازی شده کشف شد و ۲ متهم درون این ربط دستگیر شدند.

خلیفه فرمانده انتظامی خراسان رضوی با توجه به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت های پلیس، از آنها خواست؛ هرگونه اخبار و اطلاعات درون مناسبت با فعالیت اعضای باندها و فروشندگان موادمخدر را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوف رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امن اصابت قاطع کند.
سونی تیزری منتشر کرده که طی آن بوسیله رونمایی از دشت جدیدی اشاره می بطی ء. موافق معلومات منتشرشده در تیزر ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور) طرفداران و دلبستگی مندان به محصولات انبازی ژاپنی با جدیدترین دستاورد سونی آشنا خواهند. باتوجه بوسیله اطلاعاتی که دراختیار داریم، سونی از گوشی هوشمند اکسپریا ۵ مارک ۲ رونمایی خواهد کرد؛ تلفن هوشمندی که برای مدتی می شود گزارش ها و یاوه مختلفی در مورد آن، فضای مجازی را مملو کرده است.

روز گذشته بدوی تصاویر رندرشده از اکسپریا ۵ مارک ۲ منتشر شد که برخورداری میوه جدید سونی از لنزهای *ZEISS T را تأیید می کرد. علاوه بر مورد ذکرشده، می توان تو بالا و انتهای نمایشگر حاشیه ای دید که به رخساره سنتی در محصولات سونی وجود دارد. اصولا در گوشی های هوشمند جدیت می شود تا مدل حاشیه های دورتادور نمایشگر تا معادل ممکن کاهش یابد؛ اما شرکت ژاپنی در کمتر مواردی راضی به زین واژه طراحی خویشتن بخاطر محصولات سری اکسپریا شده است.

متاسفانه اطلاعات بیش قدری در مورد مشخصات شیرهدار افزاری اکسپریا ۵ مارک ۲ دراختیار داریم. بااین حال گمان می رود که شباهت های فراوانی میان دشت معرفی نشده ی سونی با اکسپریا وان مارک ۲ مشاهده کنیم. شاید از تباین های دو گوشی هوشمند بتوان به حذف حسگر 3D ToF از اکسپریا ۵ مارک ۲ اشاره کرد.





ابعاد نمایشگر اکسپریا ۵ مارک ۲ همچنین نامشخص است؛ ولی اکسپریا وان مارک ۲ متشابه نسخه پیشین خود از نمایشگری با ابعاد ۶/۵ اینچ استفاده می درنگ. این طور موضوعی انگیزه شده تا حدس بزنیم که اکسپریا ۵ مارک ۲ نیز مانند نسخه پیشین خویشتن از نمایشگری ۶/۱ اینچی روزی خواهد برد. تو برخی گزارش ها اشاره شده که اکسپریا ۵ مارک ۲ از نمایشگری کوچک تر استفاده می کند؛ اما صحت چنین اطلاعاتی را نمی استعداد تأیید کرد.مقاله های مرتبط:تصویر گوشی سونی اکسپریا 5 مارک 2 فاش شدسونی از نسخه محدود اکسپریا وان مارک 2 با ۱۲ گیگابایت ذهن رم رونمایی کرد

در هر صورت، دور از ذهن به نظر می رسد که اکسپریا ۵ مارک ۲ از رزولوشن 4K برخوردار باشد و احتمالا نمایشگر میوه جدید سونی، رزولوشن FHD را به کاربران عرضه خواهد داد. درصدی از احتمالات نیز وجود دارد که اکسپریا ۵ مارک ۲ تنها محصولی محو که سونی برای رونمایی آماده می کند. چندی پیش نسخه ای خاص از اکسپریا وان مارک ۲ با ۱۲ گیگابایت حافظه رم رونمایی شد و پس از آن شاهد معرفی اکسپریا ۸ لایت بودیم. هردو گوشی هوشمند برای بازار ژاپن رونمایی شدند و حال احتمال دارد که شاهد رونمایی از نسخه جهانی محصولات ذکرشده باشیم.

مراسم رونمایی از اکسپریا ۵ مارک ۲ به رخساره استریم ویدیویی برگزار می شود و زومیت، رونمایی از گوشی هوشمند جدید سونی را پوشش خواهد رحم.بیشتر بخوانید:شیائومی جزئیات فناوری کاربرد شده در دوربین می 10 اولترا را توضیح کردپتنت اوپو به یک گوشی کشویی با امکان گسترش نمایشگر اشاره می کندقیمت گلکسی زد فولد 2 سامسونگ مشخص شددوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی شیائومی می 10 تی پرو در تصاویر فاش شده به ارائه درآمدمشخصات رقیق افزاری گلکسی M51 در فهرست کنسول گوگل پلی رک شد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، محمدجواد کریمی قدوسی نماینده قد جبهه پایداری جماعت که همواره اسمش تو صف اول مخالفان برجام و مذاکرات بود امروز در ورق توئیترش وهله دیگر از توافقات انتقاد کرد با این تباین که او در این توییت یک اشتباه عجیب و غریبی مرتکب شد. این پاسبان مجلس در توییتش «PMD» را «PND» نوشت.

او در این توییت تصنیف است: «آقای عالم ۱۲۰۰ دسترسی بوسیله بازرسان آژانس با هدف  جاسوسی آنها از سایت ها و اشخاص خراج اش شد ترور دانشمندان تو گذشته و خرابکاری داخل  نطنز و صدور قطعنامه داخل بعضی قبل؛ این است  برجام و بسته شدن ضبط PND پس کی باید سنجش بگیرید؟؟!» 



البته این اولین بار ازاله که این نماینده مجلس چنین اشتباهی می بطی ء او آبان ۹۲ وقتی هنوز حلقه نهم به کار خود پایان نداده بود طرحی دوفوریتی تهیه کرده بود که تو این طرح  دو بار بوسیله معاهده «ان معلول تی» ("معاهده منع گسترش هسته ای" (Nuclear Non- Proliferation Treaty) که مهمترین مبحث حقوق بین الملل در مذاکره کارمایه اتمی است، اشاره شده و نوظهور آنکه هر دوبار هم به کلمه انگلیسی و هم به زبان فارسی نام این معاهده «ام جای پا تی، mpt» درج شده است.