سل تل

یکی از فرق های عمده ی برندهای مختلف گوشی موبایل کاربرد از رابط کاربری متفاوت است. بخاطر مثال، همه شریک شدن های سازنده از سیستم عامل اندروید استعمال می کنند؛ اما خب تو نظر داشته باشید که هرکدام پوسته ی سفارشی خصوصی به خویشتن را دارند. هرکدام از شرکت های سازنده ی گوشی موبایل همواره جدیت می کنند نیکوترین قابلیت ها را ارائه دهند؛ ولی اینکه کدام یک از این پوسته های سفارشی بهتر است به شما بستگی دارد و بیشتر سلیقه ای است.

همه ی ما به نشانی خریدار زمانی که قصد داریم گوشی موبایل بخریم، ابتدا به بها گوشی توجه می کنیم؛ ولی داخل اینجا این سؤال مطرح می شود که چقدر به نرم افزار و رابط کاربری گوشی توجه می کنید و چه قابلیت هایی داخل آن برایتان از بقیه مهم پر حرارت است؟ درواقع، این موضوعی است که شاید قبل از بیع گوشی نتوان بیش درباره ی آن آگاهی روبرو کرد؛ اما 19کالا، مرجع محترم موبایل در سطح کشور، امکانی فراهم آورده تا بتوانید قبل از بیع گوشی با کند وسایل گوشی موبایل فرمان کنید و با گوناگون ژست های حرکتی خواه شکل آیکون ها، امکانات منو تنظیمات و... آشنا شوید. با این امکان دقیقا مسبوق خواهید شد که بخاطر شهید نرم وسایل گوشی سامسونگ با نرم افزار گوشی شیائومی چه فرق هایی دارد.

زمانی که سرود خرید دارید، مهم ترین نکته ای که باید مدنظر قرار دهید، این است آیا فقره با نرم ادوات یک مقیاس گوشی (مثلا برندی ویژه) راحت است یا خیر؟ یا آیا یواش وسایل روان و سریعی دارد؟ از این رو، علاوه بر اینکه در هنگام تفویض گوشی به طراحی و شیرهدار افزار توجه می کنید، راجع بوسیله درنگ ادوات و پوسته ی سفارشی گوشی نیز بوسیله منت رسیدگی کنید.



سایت فروشگاهی 19کالا درواقع با نمایش ی این قابلیت توانسته است رویت کلی درباره ی نرم اسباب گوشی های متنوع بوسیله شما دهد تا قبل از خرید، از محصول یار بهتری کسب کنید. برای مثال، اگر دو میزان مختلف از گوشی هواوی یا گوشی آنر را انتخاب کرده اید، با مقایسه ی رابط کاربری آن ها متوجه خواهید شد که این گوشی ها از این نظر تقریبا مانند هستند و تفاوت چشم گیری بین آن ها دیده نمی شود.

دومین نکته ای که هر خریدار قبل از خرید گوشی تو رویت می گیرد، نقشه کشی محصول است. اگر ترانه دارید گوشی موبایل را اینترنتی بخرید، چگونه می توانید عاری دیدن محصول، آن را تهیه کنید. بدون شک، همه ی ما این امتحان را داشته ایم که صرفا با دیدن یک عکس از ثمر اقدام بوسیله سودا کرده ایم؛ ولی زمانی که محصول به دست ما رسیده، کاملا شوکه شده ایم؛ چراکه با تصوری که به آن داشته ایم، فرسنگ ها بور داشته است.

یکی از نکاتی که باید داخل انتخاب گوشی در دیدن داشته باشید، توجه بوسیله ارگونومی بودن دشت است. برای مثال، اگر فردی هستید که چندین حکم را مجبورید باهم انجام دهید و بی قراری زمان با گوشی موبایل خود نیز فقره کنید، باید گوشی هایی را در زمان سودا مدنظر راحتی دهید که استیل تر باشند و اسایش در دست جای می گیرند. این فقره ظن هبوط گوشی از مشت را به حداقل می رساند و اسایش خیس می توانید با گوشی کار کنید. بخاطر مثال، مقیاس های میان رده ی گوشی سامسونگ معمولا از کالبد ی پلاستیکی ساخته شده اند؛ بنابراین، سبک پیمانه هستند. مدل های مختلفی از این گوشی ها داخل سایت فروشگاهی 19کالا موجود است و شما می توانید بسته به دلخواه و تقدم خود، مدلی را از آن ها تفویض کنید و بخرید.

ازآنجاکه این روزها تا اینکه برای خرید کم ارزش ترین گوشی موبایل همچنین باید بیش از ۱۰۰ دلار نفقه کرد؛ بنابراین، هیچگاه خریداری دوست ندارد محصولی که اینترنتی می خرد، محصولی نباشد که تصورش را داشته است. 19کالا برای این مشکل نیز سیاق حلی دارد. این سایت فروشگاهی گوشی موبایل تصاویر ۳۶۰ درجه خواه سه اتیه از محصولات را عرضه داده تا شما بتوانید از مدل سازی و نوع پورت ها و نوع مواد سازنده هر گوشی موبایل قبل از بیع یار کامل نمودار کنید.

همچنین، این سایت فروشگاهی به شما توصیه می کند اگر گیمر هستید و دوست دارید گوشی موبایلی بخرید که بتوانید بازی های مختلف را اجرا کند، به غلبه پر اب افزاری و توان پردازشی آن نیز توجه کافی کنید. در این مورد، امتیازی که بنچمارک های مختلف ثبت می کنند، می تواند راهنمای بسیار خوبی باشد. برای مثال، گوشی هایی با نمره بیشتر از ۲۰۰ هزاره می توانند ورزش ها را به نواخت انجام کنند. بخاطر اینکه از این دیدن نیز شناخت کاملی از میوه کسب کنید، امتیاز شاداب افزاری گوشی های متنوع هم نمایش شده تا شما به نشانی مشتری دیدن کلی و همه جانبه از عملکرد یک میزان پیدا کنید.



بارها برای شما اتفاق افتاده که بین دو مدل از دو برند خاص خواه حتی دو استاندارد از یک برند مردد هستید و نمی دانید کدام مدل به ایدئال شما نزدیک تر است. داخل این مواقع، باید اولویت های خود را پیدا و سپس دو میزان را باهم مقایسه کنید. درون این سایت فروشگاهی نیز، این امکان بوسیله سادگی برایتان فراهم شده است. درواقع، می توانید میزان مدنظرتان را انتخاب و سپس آن ها را باهم مقایسه کنید.

دیگر خدمتی که 19کالا علاوه کنار مانوس بهتر محصول به مشتری ارائه می دهد، فروش گوشی های موبایل با گارانتی ۱۹ تجارت خاورمیانه است. مدت این گارانتی ۱۹ ماهه است؛ داخل حالی که مدت زمان گارانتی سایر همدستی های گارانتی کننده تنها ۱۸ ماه است.جمع بندی

قبل از خرید گوشی موبایل خواه هر محصول دیگر باید ازمحصول دوست کامل مشخص کنید؛ ازاین رو، نصیحت می شود که نقد و مطالعه محصولات را به دقت مطالعه و از تمام مشخصات آگاهی کامل فاحش کنید. همچنین، توجه به سایر اطلاعات مثل وضعیت گارانتی و عودت کالا را نیز بوسیله مداقه مطالعه کنید تا از خریدتان بیشتر شادمان باشید.بیشتر بخوانید:فروش رخت آرایشی مرغوب از فروشگاه اینترنتی میس و مسترفروشگاه آنلاین مای شیائومی، مرجع تخصصی اعلام و محصولات شیائومی، افتتاح شددر جشنواره تابستانی پارس پک PS4 برنده شویداچ پی سرویس، تعمیرات لپ تاپ hp تو ایرانایسر سرویس؛ یکی از شعبه های لپ تاپ ایسر Acer داخل ایران
  • ۹۹/۰۶/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی