سل تل

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

پیش نم در ماه ژانویه ی ۲۰۲۰ تماشاچی انتشار گزارشی بودیم که پیاده شدن زمینه آن لپ تاپ موردانتظارسرفیس بوک ۳ مایکروسافت (Microsoft Surface Book 3) صبر است برای پردازش وظایف معمولی از پردازنده ی نسل دهمی اینتل و برای پردازش وظایف گرافیکی از کارت گرافیک ساخته شده توسط انویدیا استعمال کند. چند روز پیش شاهد افشای جزئیات مربوط به میزان های متنوع سرفیس بوک ۳ در وب سایت برخی از فروشندگان اروپایی بودیم که مهر تأییدی پیاده شدن سررشته ی ماه ژانویه می زنند. 

پیاده شدن اساس داده ها فاحش شده ی جدید، سرفیس بوک ۳ قرار است همچون تبار فعلی لپ تاپ های سری سرفیس بوک داخل دو مدل با نمایشگرهای ۱۳ و ۱۵ اینچ بوسیله راسته عرضه شود. نیز سرفیس بوک ۳ احتمالا دارای دو نوع پردازنده ی مرکزی خواهد بود که کاربر بنابه نیازش یکی از آن ها را انتخاب خواهد کرد. آن طور که فروشنده های اروپایی می گویند، سرفیس بوک ۳ استراحت است از پردازنده های اولاد دهمی Intel Core i5-10210U و Intel Core i7-10510U استفاده بطی ء.



اسکرین شات بالا از وب سایت یکی از فروشندگان اروپایی محزون شده و مدل های مختلف سرفیس بوک ۳ مایکروسافت را با نرخ شان نشان می دهد

لپ تاپسرفیس بوک ۲ از حداکثر ۱۶ گیگابایت ذهن ی رم پشتیبانی می بطی ء. این موضوع از سوی شماری از کاربران مایکروسافت موردانتقاد قرار گرفت و بوسیله همین دلیل بوسیله نظر می رسد ردموندی ها تصمیم گرفته اند امکان استعمال از حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه ی رم را در سرفیس بوک ۳ مهیا کنند. همچنین گفته می شود امکان استعمال از حافظه ی پس انداز سازی NVMe SSD با ظرفیت حداکثر یک ترابایت درون دوده جدید سرفیس بوک وجود دارد. بها پایه ی سرفیس بوک ۳ وزن ۱٬۰۰۰ یورو خواهد بود و قدرتمندترین مدل این لپ تاپ با نرخ ۴٬۰۰۰ یورو نمایش خواهد شد.



اسکرین شات بلندی فهرست کارت های گرافیک سری Quadro انویدیا را برای لپ تاپ ها نشان می دهد

حیرت برانگیزترین نکته درمورد اطلاعات فاحش شده متاخر منتسب به سرفیس بوک ۳ بوسیله پردازنده ی گرافیکی آن مربوط می شود. بر بنیاد این اطلاعات، سرفیس بوک ۳ صبر است بوسیله جای کارت های گرافیک سری Nvidia GeForce از کارت های سری Nvidia Quadro بهره بگیرد. بهره مندی از چنین پردازنده ای مدال می دهد که مایکروسافت نیت دارد با سرفیس بوک ۳ کاربران مالتی مدیا را هدف صبر دهد، نه گیمرها.

کارت گرافیک پرچمدار NVIDIA Quadro RTX 6000 که بر پایه ی معماری تورینگ (Turing) ساخته شده است ۲۴ گیگابایت حافظه ی گرافیکی دارد و به کاربران امکان می دهد بوسیله راحتی با معیار های سه بعدی، محتوای ویدئویی با کیفیت 8K، ابزارهای مبتنی پهلو فهم مصنوعی و موارد دیگر امر کنند. گمان می دهیم مایکروسافت بخواهد برای سرفیس بوک ۳ از کارت گرافیک Quadro RTX 3000 خواه معیار های زورمند زیرفون استفاده درنگ.

سرفیس بوک ۳ تنها محصولی نیست که شاهد انتشار جزئیات مربوط به آن هستیم. رسانه ی وین فیوچر به تازگی بوسیله نقل از وب سایت فدایی فروشگاه های آنلاین، مشخصات سرفیس گو ۲ را نیز پدیدار کرده است. ظاهرا این دستگاه قرار است دارای مدل های LTE و غیر LTE باشد و از نمایشگری احتمالا ۱۱ اینچ با وضوح ۱٬۸۰۰ در ۱٬۲۰۰ پیکسل بهره بگیرد. گفته می شود مایکروسافت عزیمت دارد در سرفیس گو ۲ از پردازنده ی کم مصرف Intel Pentium Gold 4425Y استعمال کند. این پردازنده دارای دو هسته با فرکانس پردازشی ۱/۷ گیگاهرتز است و نسبت به مدل قبلی اش تغییرات کمی به خویشتن دیده. نمونه موردبحث از ۴ گیگابایت ذهن ی رم برخوردار خواهد بود. چنانچه نسخه ی LTE سرفیس گو ۲ را بخواهید می توانید مدلی دیگر از آن را با پردازنده ی Pentium که از مودم 4G بهره می گیرد تهیه کنید. این معیار از سرفیس گو ۲ از ۸ گیگابایت ذهن ی رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی SSD یکروز مند خواهد بود. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد مشخصات احتمالی سرفیس بوک ۳ و سرفیس گو ۲ دارید؟بیشتر بخوانید:مایکروسافت فناوری Ray Tracing را بوسیله قیافه آزمایشی به ماینکرفت اضافه کردآموزش رمزگذاری روی فایل های آفیس و PDFبنچمارک صریح شده از عملکرد بهتر پردازنده Ryzen 9 4900HS نسبت به Core i9-10900F حکایت داردقیمت وان پلاس 8 پرو و وان پلاس 8 داخل آستانه معرفی کردن این گوشی ها برملا شدگوشی های آیفون پرو 2020 با نقشه کشی مانند به آیفون 5 عرضه می شوند
ایمیل (E-Mail) مخفف پست الکترونیکی (Electronic Mail) است و می توان آن را مجموعه ای از مفروضات ذخیره شده در کامپیوتر دانست که از طریق اینترنت میان دو کاربر، تبادل می شود. ایمیل می تواند شامل متن، فایل های مختلف، تصاویر و فایل های ویدیویی باشد که از طریق شبکه برای یک بی تا یا یک گروه ارسال می شود. سرویس های مختلفی چنین خدماتی را ارائه می دهند که می نبوغ از مهم ترین آن ها به جیمیل (Gmail)، یاهو (Yahoo)، هات انتظار (Hotmail) و سایر موارد رمز کرد. درون این مقاله به سؤال چگونه ایمیل بسازیم، یک پاسخ تام و طولانی خواهیم داد؛ با ما همراه باشید.بزرگی تاسیس ایمیل

امروزه بوسیله برهان ترفیع های به وجود آمده در دنیای فناوری، اندک کاربری حیات دارد که یک پست الکترونیک شخصی نداشته باشد. تو حال حاضر ایمیل بخاطر تاسیس احصائیه کاربری اینستاگرام و تا اینکه دخول بوسیله تمام وب سایت ها، قهری است. تخیل کنید اراده دارید اطلاعات مربوط به پروژه های مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش را داخل قالب فایل، تصاویر یا متن برای کارفرما و مدیران خود ارسال کنید. قطعا بهترین روش برای ارسال این اطلاعات، استفاده از بستر پست الکترونیک است.

وب سایت های زیادی اندوه برای برقراری مناسبت با مخاطبان، آدرس پست الکترونیکی خویشتن را ارائه می دهند. درون صورتی که ترانه داشته باشید از جدیدترین مقالات و اعلام یک وب سایت آگاهی پیدا کنید، نیازمند ایمیل برای برقراری ارتباط و ارسال پیغام خواهید حیات. تمام این موارد، تنها گوشه ای از اهمیت داشتن یک ایمیل بوده و ما سرود داریم شما را با روش ساخت ایمیل در سرویس های مختلف، آشنا کنیم. پس از معاینه این مقاله، دیگر از خود نخواهید پرسید که چگونه برای اینستاگرام ایمیل بسازم و بوسیله راحتی، می توانید احتیاج خود را رفع کنید.جیمیل (Gmail)

جیمیل (Gmail) یک سرو مبتنی بر ایمیل بوده که توسط همکاری گوگل ترقی مشهود کرده است. کاربران با ساخت حساب کاربری جیمیل، یک گیگابایت فضای ذخیره سازی پیام را درون اختیار خواهند گرفت. البته جیمیل توان های زیاد زیادتری دارد و همین ویژگی ها توانسته محبوبیت آن را تو میان کاربران، افزایش دهد.چگونه جیمیل بسازیم؟

پیدایش یک حساب کاربری جیمیل، نیازمند خلال کردن چند مرحله و ثبت برخی مفروضات است. ما در این روش، تاسیس یک حساب کاربری جیمیل را قدم به گام به شما آموزش خواهیم انصاف.

۱ : ابتدا یک مرورگر را باز کرده و هوشیار وب سایت جیمیل شوید. شما می توانید این حکم را با طولانی مرورگرها در کامپیوتر خواه مک انجام دهید.

۲ : در ادامه روی گزینه ایجاد یک احصائیه کاربری (Create an Account) کلیک کنید؛ یک گزینه قرمز درون ورقه وب سایت جیمیل که در گوشه جانب عبث قسمت بلندی فراغت دارد. این گزینه زمانی که تاکنون با مرورگر خود دانا حساب کاربری جیمیل نشده باشید، نمایش داده می شود. در صورتی که از قبل داخل یک حساب کاربری جیمیل وارد شده اید، باید روی تمثال پروفایل کلیک کنید و گزینه افزودن حساب کاربری (Add Account) را مجددا انتخاب کنید. در ادامه روی گزینه Use another Account و سپس Create Account کلیک کنید.

۳ : تو فیلد Name، باید نام خود را وارد کنید.



۴ : در کادر دوم که پایین کادرهای Firs Name و Last Name استراحت دارد، باید یک نام کاربری اختصاصی قرار دهید؛ این صیت اختصاصی به عنوان آدرس ایمیل شما شناخته می شود. درون صورتی که نام موردنظرتان را بخاطر شمار کاربری وارد کردید، ولی یک خطا جلوه گر شد، باید بدانید که شهرت موردنظر شما توسط کاربران دیگر مورد استفاده صبر پژمرده و دیگر امکان تأیید مکرر آن وجود ندارد. معلوم است که دو شخص نمی توانند یک آدرس داشته باشند و این خطا هم به همین جهت ظاهر می شود.

۵ : تو ادامه باید رمز گذر حساب کاربری جیمیل خود را تعیین و در نهایت، تأیید کنید. در کادر Password، اشاره گذر موردنظرتان را وارد کنید و تو فیلد Confirm، باید مجددا آن را برای تأیید وارد کنید. توجه داشته باشید که رمز عبور جیمیل، حداقل ۸ کاراکتر بوده و باید محتوی کلمات کوچک، کلمات بزرگ، اعداد و کاراکترهای مخصوص باشد تا بدین ترتیب، بتوان گفت از زنهار زیاد نیکی برخوردار است.

۶ : روی گزینه Next کلیک کنید؛ یک گزینه به رنگ آبی که در سمت راست سرنوشت پایین مشاهده می شود.

۷ : یکی دیگر از مراحل مهم در ساخت جیمیل را می توان وارد کردن شماره تلفن دانست. با اینکه می توانید از آن گذر کنید، اما پیشنهاد می کنیم عده تلفن خود را برای مواقع اضطراری، وارد کنید. برای این کار، ابتدا موقعیت مکانی خویشتن را بی پرده کرده و سپس شماره تلفن را هوشیار کنید. موجب پا بر جا متوجه کردن عده تلفن هنگام ثبت نام و پیدایش جیمیل، مراعات موارد امنیتی بوده و برای سایر کاربران، نمایش داده نخواهد شد.



۸ : داخل ادامه می توانید آدرس یک ایمیل دیگر را با هدف ریکاوری، متوجه کنید. تو پایین کادر شماره تلفن، امکان وارد کردن یک آدرس ایمیل دیگر به سرود بازیابی شمار کاربری جدید، بود دارد. در صورتی که پسورد جیمیل خود را فراموش کردید، این آدرس ایمیل می تواند برای ریکاوری پسورد جیمیل، برجسته باشد. البته شما می توانید آدرس ایمیل را بی قراری مثل شماره تلفن، مخبر نکنید، اما شدیدا توصیه می کنیم که این کار را برای مواقع ضروری اجرا دهید.

۹ : از منوی کشویی کادرها برای بیدار کردن ماه و کتاب تولد خود، استعمال کنید. برخی از سرو های گوگل نیازمند دانستن تاریخ دقیق تولد هستند و وارد کردن تاریخ دقیق، شکوه اضافی دارد.

۱۰ : یکی دیگر از جزء هایی که خلال پیدایش حساب کاربری جیمیل خواهید دید، بخش مربوط به گلچین جنسیت است. جنسیت خود را برای مذکر و مونث بوسیله ترتیب با انتخاب گزینه های Male و Female اخبار کنید.

۱۱: گزینه Next را که با اثر جزیی آبی در قسمت پایین ورقه قرار دارد، انتخاب کنید.

۱۲: گزینه ارسال (Send) را که با ته رنگ آبی داخل پایین صفحه قرار دارد، گزینش کنید. داخل صورتی که شماره تلفن خود را بااطلاع کرده باشید، یک پیامک بخاطر شما ارسال خواهد شد تا بدین ترتیب، احراز هویت عمل شود.

۱۳: کد احراز هویت که توسط گوگل و از طریق پیامک بخاطر شما ارسال شد را در کادر موردنظر، وارد کرده و گزینه Verify را انتخاب کنید.



۱۴: در دنباله باید میان گزینه های Yes ،I am In یا Skip یک کدام را گزینش کنید. درون صورتی که قصد دارید عده تلفن بیشتری را باخبر کنید، روی گزینه شروع و در غیر این صورت، گزینه دوم را تأیید کنید.



۱۵: در صورتی که صفحه حریم مخصوص (Privacy and Terms Policy) را مطالعه کنید، با اطلاعاتی که گوگل جمع آوری و استفاده می کند، آشنا خواهید شد.

۱۶: به سمت پایین صفحه حرکت کرده و گزینه I Agree را انتخاب کنید؛ این گزینه با طعم جزیی آبی در پایین بخش موردنظر راحتی دارد. هنگامی که تأیید بازپسین انجام شود، بوسیله صورت مستقیم هوشیار حساب کاربری جیمیل متاخر خود خواهید شد.

ویژگی های جیمیل

هنگامی که باخبر حساب کاربری جدید خویشتن شدید، به راحتی می توانید وارد صندوق پستی (Inbox) شوید و پیام های جدید خود را مشاهده کنید. در حالت عادی، صفحه واقعی حساب کاربری شما در جیمیل دارای سه گانه برگه بوده که هر کدام، پیام های مربوط بوسیله خود را شناسایی و ذخیره سازی خواهند کرد. به عنوان مثال، برگه Social مربوط بوسیله ایمیل هایی بوده که از جانب شبکه های مدنی اخذ می کنید.مقاله های مرتبط:جیمیل و 17 راهکار برای حرفه ای شدن داخل آنآموزش زمانبندی ارسال پیام ها در جیمیل

توجه داشته باشید که امکان افزایش دسته بندی های جدید حزن وجود دارد و این حکم می تواند باعث منظم شدن حساب کاربری شود. بخاطر این کار، کافی ست روی نماد ( ) موجود در کنار برگه Promotions، کلیک کنید. تو سمت چپ صفحه اصلی جیمیل، منوهایی با قابلیت های خاص وجود دارند که شامل موارد تحت می شوند.

مجری ورودی (Inbox): کلیه پیام هایی که برای شما ارسال می شوند، درون این مقدر شدن ذخیره و قابل مشاهده خواهند بود.

Snoozed: یکی از انفراد های بسیار خوب جیمیل که تو یاهو با عنوان پیام های خوانده نشده وجود دارد، Snoozed است. در صورتی که مشغله زیادی دارید و حین کافی بخاطر مشاهده یک ایمیل بنیانی را ندارید، می توانید آن ها را در بخش Snoozed ذخیره سازی کنید تا در یک فرصت مناسب، بررسی کنید.

پیام های ستاره دار (Starred): در صورتی که فدایی از پیام ها برای شما مهم باشند، می توانید نماد بازیگر موجود تو کنار آن ها را انتخاب کنید تا در این بخش ذخیره سازی شوند. این ویژگی باعث می شود با ورود به این بخش، به راحتی تمام پیام های اساسی خود را ببینید.

پیش نویس (Drafts): این بخش محل ذخیره پیام هایی است که متن و فایل ها را تکثیر کرده اید، ولی هنوز منظور ارسال ندارید. این پیام ها در جزء پیش نویس پس انداز می شوند تا بتوانید تو عارض نیاز، ارسال نهایی را انجام دهید.

پیام های ارسال شده (Sent): کلیه ایمیل هایی که برای مخاطبان خویشتن ارسال کرده اید، در این بخش قرار خواهند گرفت.

اسپم (Spams): هرزنامه های زیادی از ضابطه ایمیل ارسال می شوند که از ادخال آن ها به صندوق ورودی جلوگیری خواهد شد، اما داخل بسرنوشت شوم دچار کردن اسپم یا هرزنامه ها ذخیره می شوند.

خاکروبه دان (Trash): کلیه پیام های حذف شده شما به صورت خودکار در مقدر شدن Trash فراغت خواهند گرفت و می توانید در صورت نیاز، مجددا بازیابی کنید.

زمان بندی ایمیل (Scheduled): ویژگی زمان بندی ارسال پیام را می توان یکی از محدودیت های زیاد خوب جیمیل دانست. شما می توانید پیام هایی که زمان بندی کرده اید را در این جزء مشاهده کنید.آموزش ارسال پیام از قانون جیمیل           

غصه اکنون که با پاره های متنوع شمار کاربری جیمیل، آشنا شدید، بهتر است اشاره ای بوسیله روش ارسال ایمیل داشته باشیم. شما برای ارسال ایمیل، مطلع باید وارد احصائیه کاربری جیمیل خود شوید و روی گزینه سرخ طعم جزیی Compose که در سمت چپ فراغت دارد، کلیک کنید.



یک دریچه جدید با انتخاب Compose نمایش داده می شود که می قابلیت آن را قدرتمندترین بخش جیمیل به احصائیه آورد، بنابراین نرخ دارد تا کمی لمحه صرف کرده و با بخش های مختلف آن، آشنا شوید.

هنگامی که پنجره Compose مشهود می شود، سایز کوچکی دارد و در گوشه سمت عبث خواهد بود، ولی بهتر است کلید Shift را نگه دارید و در ادامه روی تشبیه کردن فلش موجود درون جانب راست تقدیر بالای پنجره جدید، کلیک کنید؛ با این کار، پنجره Compose را بوسیله رخساره تمام ورقه خواهید رویت و بدین ترتیب، تایپ کردن و ارسال پیام برای شما مرده تر خواهد شد.



در پایین دریچه متاخر ارسال پیام، ابزارهایی در دسترس شما فراغت دارند و در تصویر پایین حزن متناسب مشاهده است.



بدوی اسباب بوسیله شما رخصت می دهد متن ایمیل خود را همانند سایر ویرایشگرها (Microsoft Word)، تنظیم کنید. در عین امکان تغییر سایز کلمات، سبک، قالب بندی، شماره گذاری و سایر موارد با استفاده از ابزار موردنظر، وجود دارد. عملکرد سایر ابزارها را می توان موارد تحت دانست:

گیره کاغذی: این نماد زمانی کاربرد می شود که بخواهید فایل، شمایل و ویدئو را بخاطر مخاطبینتان ارسال کنید. با انتخاب این ابزار، وارد پنجره جدیدی خواهید شد که در ادامه باید خبردار مکان ذخیره سازی فایل ها شوید و آن ها را انتخاب کنید.

گوگل درایو (Google Drive): شما با انتخاب این گزینه می توانید فایل های موردنظرتان را از گوگل درایو، دریافت و ارسال کنید.

$: این نماد مربوط به لذت پول گوگل است.

نماد دوربین: با انتخاب این گزینه می توانید یک تصویر را برای ارسال، انتخاب کنید.

نماد زنجیر: این فردی برای لینک سازی کاربرد دارد.

شکلک خندان: با انتخاب این گزینه بی قراری می توانید شکلک های مختلف را برای وارد کردن تو متن ایمیل، انتخاب کنید.یاهو (Yahoo)

قطعا اشتهار Yahoo را به عنوان یکی از باستانی ترین ارائه دهندگان درخت سرو پست الکترونیکی شنیده اید. با اینکه یاهو سال های زیادی توانست یکه تازی کند، اما با ورود جیمیل، دیگر بازدهی قبلی را نداشت. در صورتی که دلبستگی مند بوسیله شمار کاربری جیمیل یا Outlook نیستید، می توانید وارد وب سایت Yahoo شوید و حساب کاربری خود را ایجاد کنید.راه ساخت حساب کاربری Yahoo

پیدایش یک حساب کاربری درون یاهو دارای تاریکی یدکی محو و کافی ست مراحل ذیل را تعاقب کنید.

۱: پس از آن که مسبوق وب سایت Yahoo شدید، کافی است روی گزینه آبی فام Mail کلیک کنید. در ورقه جدیدی که باز می شود، باید گزینه Create an Account را انتخاب کنید تا مخبر مراحل ثبت نام شوید.



۲: در ورق جدید، باید اشتهار (First Name) و اشتهار خانوادگی (Surname) خود را مخبر کنید. همچنین تو کادر Email Address هم باید نشانی موردنظرتان را برای پیدایش ایمیل، وارد کرده و درون صورتی که تاکنون ثبت نشده باشد، قطعا خطایی مشاهده نخواهید کرد.

یکی از بخش های رادیکال این صفحه را می نبوغ کادر پسورد دانست؛ شما باید یک رمز عبور قوی که ترکیبی از اعداد، نمادهای خاص، خوش نویسی مبصر و کوچک باشد را انتخاب کنید. همان طور که در تمثال غم مشخص است، باید در کادر بعدی، موقعیت جغرافیایی خود را گلچین کنید و در کنار، شماره تلفن خود را بخاطر احراز هویت تو مرحله بعد، وارد کنید.

در امتداد هم باید تاریخ تولد خود را بوسیله روز (Day)، ماه (Birth Month) و سال (Year) براساس تاریخ میلادی، وارد کنید. کادر خاتمه هم مربوط بوسیله جنسیت است که مرد و عیال را به نظام Male و Female دانا کنید. روی گزینه آبی طعم جزیی Continue کلیک کنید.



۳: در صفحه جدیدی که باز می شود، باید گزینه آبی اثر جزیی Text me a Verification Code را انتخاب کنید.



۴: پس از چند دم یک پیام کوتاه برای شما ارسال خواهد شد که حاوی کد احراز هویت است؛ کد ارسال شده را وارد کنید. پنجره جدیدی گشوده خواهد شد و تکمیل ثبت نام و تاسیس ایمیل در یاهو را به شما تبریک خواهد گفت.



۵: گزینه Continue را انتخاب کنید و داخل نهایت مسبوق شمار کاربری Yahoo خواهید شد.

ویژگی های Yahoo



اندوه اکنون که پاسخ سؤال چگونه ایمیل بسازیم را با آموزش ساخت شمار کاربری یاهو دریافت کردید، کریه نیست اشاره ای بوسیله برخی نبوغ های آن هم داشته باشیم.

هنگامی که بااطلاع حساب کاربری یاهو شوید، تو سمت چپ حصه هایی را مشاهده خواهید کرد که عملکرد هر کدام را به شما توضیح داده ایم.

قوطی ورودی (Inbox): تمام پیام هایی که برای شما ارسال می شوند، درون این بخش ذخیره خواهند شد.

پیام های خوانده نشده (Unread): یکی از فردی های بسیار خوب یاهو را می توان مدخل پیام های خوانده نشده دانست. شما با کلیک روی آن، می توانید تمام پیام هایی که تاکنون دم نکرده اید مشاهده کنید را ببینید. با این قابلیت، دیگر حین خویشتن را برای پیدا کردن آن ها تلف نخواهید کرد.

پیام های هنرمند دار (Starred): این نبوغ در جیمیل بی قراری وجود دارد. شما می توانید پیام هایی که برای شما اهمیت دارند را با یک ستاره، مشخص کنید. هنگامی که ستاره آن ها را فعال کنید، تو این پاره صبر خواهند گرفت.

پیش نویس (Drafts): تمام ایمیل های شما که سرود ارسال آن ها را دارید، اما زمان آن فرا نرسیده است، داخل پیش نویس راحتی خواهند گرفت.

پیام های ارسال شده (Sent): تمام ایمیل هایی که بخاطر مخاطبینتان ارسال کرده اید را می توان در بخش Sent، مشاهده کنید.

آرشیو (Archive): در صورتی که پیام های خویشتن را مشاهده کردید و بوسیله جای حذف، قصد دارید فداکار از آن ها را هنوز غم حفظ کنید، می توانید آرشیو کنید. تمام پیام های آرشیو شده درون این بخش قرار خواهند گرفت.

اسپم (Spams): هرزنامه های زیادی از طریق ایمیل ارسال می شوند که از ادخال آن ها به صندوق ورودی جلوگیری خواهد شد، اما در بخش اسپم یا هرزنامه ها پس انداز می شوند.

آیتم های حذف شده (Deleted Items): درون صورتی که عزیمت دارید پیام های خود را حذف کنید، باید بدانید یک نسخه از آن ها درون مقدر شدن پیام های حذف شده فراغت خواهند گرفت و می توانید داخل صورت نیاز، بازیابی کنید.آموزش ارسال پیام از طریق یاهو (Yahoo)



ارسال پیام از طریق یاهو، همانند سایر سرویس های پست الکترونیک، ساده است. شما پس از ادخال به حساب کاربری، می توانید گزینه Compose موجود داخل سمت چپ سرنوشت فراز را انتخاب کنید تا کادر مخصوص انتظام و ارسال ایمیل، باز شود.

مطابق با تصویر، باید آدرس گیرنده را داخل فیلد فراز هوشیار کرده و تو فیلد دوم هم اشاره ای به موضوع پیام داشته باشید. در باکس وسط، متن پیام خویشتن را وارد کنید. بد نیست بدانید با کلیک روی سه گانه نقطه موجود در ابزار پایین، می توانید تراز متن، شماره گذاری و سایر ویرایش های لازم را ادا دهید. امکان لینک سازی، تبدیل رنگ و بولد کردن متن بی قراری بود دارد.

در افزار پایین شاهد نماد عقده کاغذی خواهید بود که همانند سایر سرویس ها بخاطر اضافه فایل های مختلف مورد استفاده راحتی خواهد گرفت. یک نماد GIF هم قابل مشاهده بوده که مخصوص افزودن فایل گیف است. نیز می توانید با انتخاب شکلک لبخند به تمام شکلک های موجود در ویرایشگر دسترسی داشته باشید.

هنگامی که تمام تغییرات را انجام دادید و قصد ارسال پیام را داشتید، کافی ست گزینه آبی ته رنگ Send را گزینش کنید؛ پیام شما از طریق سرویس یاهو ارسال شد. توجه داشته باشید که برای ساخت حساب کاربری یاهو از عادت موبایل هم باید مراحل ذکر شده را خلال کنید و هیچگاه تفاوتی میان گوشییا ویندوز، وجود ندارد.Outlook

پست الکترونیک Outlook توسط مایکروسافت راه اندازی شده و قابلیت های آن، شباهت زیادی به جیمیل دارد. داخل گذشته مقایسه ای میان جیمیل و Outlook داشتیم که می تواند اطلاعات انعام در اختیارتان راحتی دهد. داخل امتداد با گونه پیدایش حساب کاربری Outlook همراه شما خواهیم حیات.روش ساخت حساب کاربری Outlook

اگر تصمیم ندارید از جیمیل به نشانی پست الکترونیکی خود مصرف کنید، Outlook می تواند برگزینی خوبی باشد. شما می توانید بخاطر خلق کردن یک حساب کاربری، دانا ورق حقیقی وب سایت Outlook شوید و مراحل زیر را دنبال کنید.

۱: هنگامی که گزینه Create Free Account را برگزینی کردید، ملتفت صفحه ای خواهید شد که باید نشانی پست الکترونیک موردنظرتان را وارد کنید. داخل کنار آن، می توانید Outlook را حذف و Hotmail را انتخاب کنید تا بدین ترتیب، درخت سرو را تغییر دهید. آموزش ما مربوط به ایجاد حساب کاربری درون Outlook است، بنابراین آن بخش را تغییر ندهید. در صورتی که نشانی موردنظر شما توسط هیچ شخص دیگری انتخاب نشده باشد، دانا ورقه ای متاخر خواهید شد.



۲: در این سرنوشت باید رمز عبور حساب کاربری Outlook را تو کادر مربوطه مخبر کنید. توجه داشته باشید که پسورد انتخابی شما باید حداقل ۸ کاراکتر باشد. داخل صورتی که می خواهید امنیت پسورد خود را افزودن دهید، بهتر است از اعداد، حروف بزرگ و کوچک داخل کنار نمادهای اختصاص استعمال کنید. در ادامه گزینه Next را برگزینی کنید.



۳: درون امتداد بااطلاع ورقه جدیدی خواهید شد که باید First Name و Last Name خود را وارد کنید.



۴: در صفحه جدید، باید موضع مکانی خود را گلچین کنید. همچنین در قسمت پایین آن غم باید کادرهای مربوط به کتاب تولد خود را به صورت بی عیب و براساس فرمت میلادی، تکمیل کنید.



۵: درون ادامه باید از یک مرحله احراز هویت با موفقیت گذر کنید؛ ناراحت نباشید، حکم محنت ازاله. شما باید کلمات و اعداد نمایش داده شده را در کادر موردنظر واقف کنید. داخل صورتی که هویدا نیستند، می توانید با تفویض گزینه New، عبارت جدیدتری را ببینید یا با انتخاب گزینه Audio، عبارت را بشنوید. درون ادامه گزینه Next را انتخاب کنید.



۶: شما موفق شدید و بی آرامی اکنون در حساب کاربری خود درون Outlook هستید. درون شمار کاربری Outlook بسان سایر سرو های نمایش دهنده پست الکترونیک، مجری ورودی (Inbox)، قوطی ارسال پیام (Sent Items) و Drafts را مشاهده خواهید کرد. البته بخش مربوط بوسیله هرزنامه با عنوان Junk Email مشخص شده است.

آموزش ارسال پیام از روال Outlook

ارسال یک ایمیل از شیوه Outlook، فقره ساده ای است. شما باید گزینه آبی رنگ ارسال پیام متاخر (New Message) را که در سمت راست قسمت بالا راحتی دارد، انتخاب کنید. تو ادامه یک کادر متاخر باز خواهد شد. داخل فیلد قسمت بلندی که عبارت To شایان مشاهده است، باید آدرس ایمیل گیرنده پیام را وارد کنید.



در کادر پایین گیرنده بی قراری باید موضوع پیام را پیدا کنید. تو باکس میانی بی آرامی می توانید متن پیام را به قیافه دلخواه واقف کنید. ابزارهایی درون قسمت پایین کادر وجود دارد که می توانید از آن ها بخاطر مرتب کردن متن پیام، بولد کردن بخش هایی خاص، رنگ کردن متن و سایر موارد مصرف کنید.

نماد یک گیره کاغذی غصه مشابه ابزارهای جیمیل بود دارد که با برگزینی آن، می توانید فایل های موردنظرتان را برای ارسال، برگزینی و آپلود کنید. در نهایت و برای ارسال پیام، کافی ست گزینه Send را انتخاب کنید.چگونه با گوشی ایمیل بسازیم؟مقاله های مرتبط:۶ سرویس برتر ایمیل رایگان به غیر از گوگل و یاهومدیریت چند حساب کاربری درون جیمیل

خلق پست الکترونیکی با گوشی هم امر میسر ای است. تخیل کنید که می خواهید یک احصائیه کاربری جیمیل را با گوشی خود ایجاد کنید. کافی ست وارد یک مرورگر در گوشی شوید و ورق وب سایت جیمیل را برای ساخت حساب کاربری جدید، باز کنید.

مراحل ساخت حساب کاربری جیمیل در گوشی با سایر سیستم ها، تفاوتی ندارد و باید به مواردی که گفته شد، توجه کرده و اطلاعات موردنظر را وارد کنید. یکی دیگر از گونه های خلق حساب کاربری جیمیل را می استعداد بازکردن پروگرام Gmail درون گوشی های اندرویدی دانست. داخل ادامه می توانید گزینه Create an Account را تفویض کرده و مجددا مراحل ذکرشده را طی کنید.

بخاطر پیدایش حساب کاربری یاهو یا سایر سرو ها از سر موبایل اندوه تفاوتی وجود ندارد. شما می توانید از طریق مرورگر گوشی وارد وب سایت سرویس دهندگان شوید و ایمیل خود را بوسیله سادگی ایجاد کنید.چگونه در آیفون ایمیل بسازیم؟

شاید خلق یک ایمیل در گوشی های آیفون، قدری مبهم نمدار باشد، ولی درون این حصه سؤال چگونه ایمیل بسازیم شما را در گوشی آیفون، پاسخ خواهیم داد. برای ایجاد یک پست الکترونیک جدید، باید وارد تنظیمات گوشی شوید، پس ازآن از بخش Passwords
به گزارش همشهری آنلاین حسن رستم زاد روز جمعه در فرمانداری آستارا تقریر کرد: عوامل پلیس راه، نیروی انتظامی، سپاه، مرزبانی و هلال احمر از هفتم فروردین ماه فقط به خودروهای پلاک بومی و کامیون های مواد غذایی و سوخت، رخصت ورود به شهرستان آستارا داده اند.

وی بیان کرد: ۱۱۹ واحد صنفی غیرضرور از جمله قلیان سراها داخل فروردین ماه پلمب شده اند و گندزدایی محوطه و ساختمان ۹۱ ارگان و صنع دولتی از دیگر اقدامات ستاد مدیریت بحران کرونا داخل آستاراست.

ویروس کرونا جزو خانواده جلال از ویروس ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را دربرگیرنده می شود و درون معمولی ترین حالت، باعث سرماخوردگی می شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی خواه همان "سارس" می شود که مقصد های ابتلا بوسیله آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه پیاده شدن ۳۰ استان و منطقه چین، به زیاد از ۱۹۰ کشور از عموم آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه، امارات متحده عربی و ایران نیز سرایت کرده است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و پایه آستارا به اردبیل از مسیرهای پرتردد خصیصه ایران است.
یک گزند المثل قدیمی که ریشه اش بوسیله چروک می رسد این چنین می گوید: «اگر می خواهید کسی را یک روز سیر کنید یه او ماهی بدهید؛ ولی اگر قرار است بخاطر ابد ماهی داشته باشد، به او ماهی گیری یاد بدهید.»

اکثر ما بارها این خدشه المثل را شنیده ایم و آن را به کار برده ایم. این همان رازی است که اگر در رشد شخصیت محدودیت کاربرد شود، مردم را بوسیله رفعت خودکفایی خواهد رساند. در این رخساره او به شخصی وارسته مبدل خواهد عزا که همیشه دستش روی زانوی خودش است و برای متوقف شدن به دیگری اعتماد نخواهد کرد. چرا که داشتن خلاصی نظریه موجب عبور موفقیت آمیز افراد از روزهای سخت خواهد شد. قطعاً این طور افرادی درون فضایی صبر خواهند گرفت که به آن ها فرصت بروز استعدادهایشان را می دهد و یادشان می دهد چطور اشتغال ایده آل خود را پیدا کنند. آن ها می دانند که از دست اعطا کردن فرصت ها، بهره بوسیله حسرت بزرگ برای آن ها تغییر خواهد شد.

داخل ریشه نمایان کردن یک شغل ایده آل به دو طرف تو این تصادف تماس دارد. یکی کسی که قرار است در نقش مربی و مشاوره، رویه و رسم استخدام شدن را بوسیله شما بیاموزد و دیگری خویشتن شما هستید که می خواهید در این سطر آموزش ببینید. در نهایت یادگیری اصول لازم تو کار استخدام می تواند جریان یک عمر شغلی دلنشین را بخاطر کارجو نما بزند. اصولی که درهای بسته ی بسیاری را به روی کارجویان خواهد گشود و آن ها را به اهدافشان خواهد رساند. کارجویان در گونه رسید به مقاصد مبصر خود، متوجه خواهند شد که نیل به پیروزی، یک شبه اتفاق نخواهد افتاد. چراغ به عنوان جامع ترین سامانه و سایت کاریابی، آموزش و استخدام در ایران است که مجاهدت دارد با آموزش نکات و تسلط های لازم برای استخدام، هر آنچه را که بخاطر یافتن یک شغل ایده آل مورد حاجت است، به شما آموزش دهد.چراغ چگونه شما را درون سطر یافتن شغل ایده آل تربیت می کند؟

فرایند ی کاریابی و استخدام یک سطر مملو پیچ و پیچ است که باید دامنه بوسیله گام طی شود. چالش ها و ماندگی های موجود در این مسیر، روال هر پیچ کمین کرده اند و ناگهان از سیاق می رسند. این چالش ها مهمان های ناخوانده ای هستند که ممکن است ناامیدی را برایتان به ارمغان آورند و شما را از امتداد ی خوش نویسی دلسرد نمایند. خب پس کیاست چیست؟ چه کسی آموزش های لازم در هنگام مواجهه با این مشکلات را در اختیار ما قرار خواهد داد؟ استفاده از یک سامانه ی کاریابی هوشمند، راز ماندگاری درون این خوش نویسی را بوسیله شما خواهد آموخت و راهتان را هموارتر خواهد پیدایش. شاید با خودتان بگویید که جز یک سامانه ی کاریابی چیزی فراتر از یک بانک گسترده از فرصت های شغلی است؟ در پاسخ باید بگوییم بله! با استعمال از مقالات و چندین پرگیر ی آموزش آنلاین سایت چراغ،می توانید فوت و تدبیر های لازم برای پیوستن به یک شغل ایده آل را بیاموزید.

مشاهده و استفاده از چندین دوره ی مفیدآموزش ویدیویی سایت استخدام چراغ در ماخذ های مختلف، شما را در رسیدن هرچه سریع تر به یک شغل ایده آل یاری خواهد رحم. این سامانه با درنظرگرفتن آموزش های مفیدی همچون استقامت مهارت های فردی و تخصصی، اصول بی عیب رزومه نویسی و مصاحبه و آگاهی بخشیدن از چالش های موجود درون خوش نویسی کاریابی، کارجویان را به سوی مراد متصور داخل ذهنشان هدایت خواهد کرد. بدون تردید احاطه ها و استعدادهای ویژه شما برای هر کارفرمایی ارزشمند خواهد بود. اگر شما بتوانید بوسیله عنوان یک نیروی بالغ و تازه نفس، توانایی های خود را به از کار افتادن برسانید، مطمئناً در آینده ای نه چندان دور از شغل مناسب با درآمد مطلوب برخوردار خواهید شد. تلاش ما در سامانه ی هوشمند چراغ به خشکی امدن آن است که همواره بهترین ایده ها، استراتژی ها، روش ها و تکنیک های کشف شده برای پیشرفت شما تو دست خط شغلیتان را ارائه دهیم.برای استخدام شدن در شغل ارزان از کجا باید شروع کرد؟

تعداد یدکی از کارفرمایان به دنبال افراد مستعد و متعهدی هستند که بوسیله نمو و صعود کاری در سازمان آن ها کمک نمایند. هر ماه شمار بالایی از فرصت های شغلی در سامانه ی کاریابی چراغ تبلیغ می شود. بزرگ ترین مرام کسب وکارهای امروزی، توانایی جذب و حفظ نیروهای ارزشمند و فنی است. ما به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از آنکه به نبض وجوی اشتغال مورد نظرتان بپردازید، بهتر است کمی ژرف تر خود را ارزیابی کنید. شما تنها زمانی می توانید شغل ایده آل خود را پیدا کنید که به درک درستی از خویشتن و توانایی هایتان دست یابید. با کاربرد از تست های شخصیت شناسی موجود در سامانه ی چراغ می توانید تیپ شخصیتی خود را بشناسید و بدانید که چه اشتغال هایی کم ارزش احوال شما هستند. یادتان باشد حدس توفیق در کارهایی که از آن ها لذت می برید بیشتر است. بدون شک زمانی که شما به شخص موفقی در حوزه ی مفید خود تغییر شوید، درآمدتان همچنین افزایش خواهد یافت.

بنابراین پیش از آنکه کارفرمایان تو بازار کار، مسیر شغلی شما را تعیین کنند، خواسته های خود را از شغل آینده تان مشخص کنید و مطابق با آن پیش روید. سعی کنید که بوسیله چشم انداز واضحی از اشتغال ایده آل خود دست یابید. بخاطر این کار یک لقمه کاغذ بردارید و به تشریحی از کارتان در پنج سال آینده بپردازید. بنویسید که درآمدتان چقدر است، دقیقا به چه کاری مشغول هستید و می خواهید با چه افرادی امر کنید. زمان حال زمان آن فرا رسیده است که خود را برای رسیدن بوسیله آن شغل آماده کنید. اما پیش از آن که به تقویت مهارت ها و استعدادهای خود درون شالوده ی مورد علاقه تان بپردازید، لازم است نیازهای میدان حکم را بشناسید و آن ها را حساسیت کنید! چرا که آینده ی شغلی شما زمانی تضمین می شود که کاری را که در بازار فقره برایش تقاضا وجود دارد را ارتکاب دهید. پس مشاغل پرتقاضا را بشناسید.برای کارفرمایان رزومه صنف ای ارسال کنید

امروزه صاحبان صنایع مختلف ابهت بسیاری بوسیله نحوه ی نگارش رزومه ی افراد جویای کار برای استخدام می دهند. اگر به قفا آماده سازی یا به روزرسانی رزومه ی خویشتن بخاطر استخدام در یک اشتغال ایده آل می باشید، باید یک سری قواعد طاسی را به خاطر بسپارید تا رزومه ا ی به بهترین نحو امکان پذیر ایجاد کنید. می توانید از مقالات و فیلم های آموزش آنلاین سایت چراغ، بخاطر آگاهی از اصول رزومه نویسی کاربرد کنید. حال برای ساختن رزومه ی خود با قالب و فرمت مناسب بوسیله سراغ رزومه ساز حرفه ای موجود در این سامانه بروید و رزومه ی کاریتان را بسازید. در قیافه تأیید رزومه ی ارسالی شما توسط متولیان حکم استخدام، آن ها با شما بخاطر مصاحبه ی حضوری تماس خواهند گرفت. ما تو سامانه ی چراغ، آموزش های لازم بخاطر آماده شدن تو مصاحبه ی شغلی را برای شما آورده ایم.

در نهایت باید بگوییم که سامانه ی کاریابی چراغ شرایط استخدام بهینه و سریع را بخاطر کارجویان و کارفرمایان فراهم آورده است. در این سامانه، به برهان بود تعداد بی نهایت خیز وجوی مجانی و وابستگی یمین با کارجویان، شرایطی برای کارفرمایان حاضر شده است تا در کوتاه ترین زمان ممکن، یک شخص صنف ای یا کارآموز را جذب نمایند. تام بودن و دسته بندی مشاغل شغلی نیز این فرصت را بوسیله کارجویان می دهد تا برای کشف کردن شغل ایده آل خود، سردرگم نباشند. ما شما را طلبیدن می کنیم تا همین حالا از پیشرفته ترین سایت کاریابی، آموزش و استخدام هوشمند در ایران دیدار کنید و تفاوت اصلی را حس کنید.بیشتر بخوانید:سایت شب؛ اجاره ویلا و سوئیت در سراسر ایرانتعمیرسرا چه خدماتی نمایش می­ دهد؟بلورمز؛ آسوده اندیشه زندگی کنیدافزایش وصیت های اسنپ فود در روزهای آغاز سال جدیدنوین دولوپرز؛ آموزش پروگرام نویسی اندروید
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از سی ان بی سی، مجتمع ملی بهداشت چین همزمان با اطلاع دادن آخرین آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در این ملک از ثبت شدن چهار تک اجل بیماران مبتلا بوسیله کروناویروس خبر رحم. هر چهار قربانی این ویروس مرگبار از استان هوبی هستند که شهر ووهان آن مرکز عالمگیر کرونا به سراسر جهان بوده است. تا خاتمه روز جمعه ۳۳۲۶ نفر به دلیل ابتلا بوسیله کرونا درون چروک از گیتی رفته اند.

از لفظ دیگر، کمیسیون ملی بهداشت چین اعلام کرد ۶۴ نفر هم عاری داشتن هیچ گونه مقصد محسوس در آزمایش ابتلا به بیماری کووید-۱۹ شریک شدن کردند و نتیجه آزمایش آنها مثبت شد. این آمار غیر از کسانی است که با نشانه های ابتلا به مراکز بهداشتی و پزشکی مراجعه می کنند و نام آنها داخل فهرست مبتلایان ثبت می شود.

مقام های مسئول در چین روز شنبه را یادبود قربانیان ویروس کرونا اخبار کردند. بوسیله همین دلیل، راس ساعت ۱۰ صبح بوسیله وقت محلی تمام شهروندان چینی به حرمت بیش از ۳۳۰۰ درگذشته ماه های اخیر سه دقیقه مشت از کار کشیدند و سکوت کردند. بوق خودروها، قطارها و کشتی ها و آژیرهای هوایی بوسیله صدا درآمد و پرچم ها نیمه افراشته شد.

در شهر ووهان که مرکز مسری کروناست، طولانی چراغ های راهنمایی به رنگ جزیی قرمز درآمد و رفت و آمد سه گانه دقیقه راکد شد. طالع چین این خموشی ۱۸۰ ثانیه ای را احترام به شهدای مبارزه با کرونا نامگذاری کرده که در میان آنها نام ۱۴ نفر از گروه های پزشکی و درمان هم به چشم می خورد.
همشهری آنلاین / بهاره خسروی :یکی از قدیمی ترین آیین های استقبال از نوروز در تهران قدیم، حرکت قسمت قسمت کردن «آتش افروزان» یا «حاجی فیروز»ها در کوچه ها برگرفته از تشبیه کردن ها و روایت های اسطوره ای ایران باستان بود. آتش افروزها یکی از باستانی ترین دسته بازیگران گرداگرد گردی بودند که از چهارشنبه آخرسال تا سیزدهم فروردین ماه دور شهر می چرخیدند و مژدگانی آمدن بهار و سالی دلگشا را به انسان می دادند.



این قسمت قسمت کردن چند بازیگر و نوازنده داشت که هرکدام از این آتش افروزان با لباس ها و شکل و شمایلی متفاوت درون میان مردم حاضر می شدند. یکی از بازیگران این نمایش، صورت و گردنش را سیاه و لباسی سرخ ته رنگ برتن می کرد. سایر اعضای این گروه نیز برای جلب توجه بیشتر و ایجاد حال و هوای شاد میان مردم، کلاهی بلند و نوک تیز معروف به کلاه «بوقی» یا تاج «شیپوری»، با زنگ و منگوله کنار طریق می گذاشتند و یک مشعل روشن به همرا داشتند که مشت به دست می چرخید و در صورتی خاموشی و کم روشنایی شدن بوسیله وسیله نفتی که تو دهان نگه می داشتند به خاکستر اتشفشانی می دمیدند تا آتش مشعل جان بگیرد. همین انگیزه روشن ماندن شعله و تعجب مردم، بوسیله خاص کودکان، می شد.

 بازیگر حقیقی گروه، قیافه و گردنش را سیاه می کرد، گاهی هم با روبنده سیاه طعم جزیی دست ساز، چهره اش را می پوشاند. این گروه با قرائت کردن نیت های شاد، فرح و پایکوبی و انجام کارهای جالب، خنده را بوسیله ساختمانی های آدم می آوردند و دل مردم را شاد می کردند. کسبه و مردم حزن به سنت عیدانه به آنها هدایایی  مانند شیرینی، آجیل و سکه تحفه می کردند.



اسلوب اندازی دسته های «غول بیابانی» حزن از دیگر عید های طهران قدیم برای استقبال از نوروز بود. کار این دسته هم چیزی مشابه قسمت قسمت کردن آتش افروز ها و حاجی فیروزها وجود. داخل این دسته، فردی که پیکر اهتزاز تر و هیکل درشتی داشت، لباسی از غشا گوسفند بر جسم می کرد و با پای برهنه رهبر گروه، درون اماکن شلوغی مثل قهوه بناء ها، بازار ها و... حرکت می کرد و با صدای بلند آواز سر می عدل: «ما غول بیابانیم، سرگشته و حیرانیم، گاهی  توی تهران، گاهی توی شمرانیم» و این موجب احضار توجه میان انسان می شد.» مردم هم با شنیدن این آواز و سر دلگشا از آمدن بهار، مبلغی پول خواه مسکوک به عنوان عیدی و شادباش نوروزی به این غول بیابانی ها هدیه می دادند.
به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از پایگاه معارفه رسانی وزارت کشور، متن طولانی بیانیه رحمانی فضلی بدین شرح است؛

«بسمه تعالی
هموطنان عزیزم
همانگونه که می دانید بیماری عالمگیرویروس کرونا انگیزه بر غم سرقت کردن وضعیت متعارف عمر بخاطر کامل انسان جهان از جمله شما هم میهنان عزیز شده است تا جاییکه حتی مراسم های دینی و مذهبی و نیز آداب و آیین های مخصوص سال نو که ریشه در تمدن کهن دیارمان دارد، والا الشعاع وضعیت امنیت و مراقبتی درون مقابله با این بیماری صبر گرفته است. طالع جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدا با تشکیل ستاد ملی مبارزه با کرونا بوسیله ریاست وزیر عفیف بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصمیمات مناسبی، قابل با شرایط و اقتضائات زمانی و مکانی گرفت و با شرکت اکثریت مردم بوسیله ویژه کادر ایثارگر درمانی و پزشکی ملک که با محدودیت های ناشی از تحریم ظالمانه روبرو بودند، توانست به موفقیت های قابل توجهی دست یابد. اما بدبختانه با بود اعتقاد و ابرام مقامات ممتاز قلمرو به عدم ایجاد محدودیت های بیشتر و تزاحم و تصدیع برای جمله مردم، شاهد هستیم تعداد معدودی از هموطنان بدون توجه به هشدارها و تذکرات بهداشتی لازم، رفتار به رفتارهایی نمودند که موجبات اعتراض و شکایت و گلایه مردم عزیز را در پی داشت، لذا طبق دستور ریاست محترم جمهوری اسلامی مقرر گردید از امروز مقررات قطعی لطافت نسبت بوسیله آن گروه از هموطنان که نسبت بوسیله تذکرات کنف بخش و بهداشتی توجه لازم ندارند و موجبات بیم و تکدر سایر هموطنان و همچنین مسری بیماری و کمینه پی کردن زحمات طاقت فرسای مدافعان اشتی در درمانگاه ها و درمانگاهها را حاضر آورده اعمال گردد. از این جهت از همه هموطنان عزیز و فهیم ناحیه می خواهم با مداقه نسبت بوسیله تکریم دستورات مراجع بهداشتی و انتظامی و توصیهها و هشدارهای لازم از سوی مراجع ذیصلاح مرتبط با ستاد ملی مقابله با کرونا توجه لازم را داشته باشند تا انشاالله نیازی بوسیله اعمال محدودیت های بیشتر و برخورد با متخلفان از مقررات اشتراکی نباشد.
عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور
و رئیس شورای ایمنی قلمرو» فوری؛ مسافران سریعا برگردند | سفر با قطار و جت بی آرامی محدود شد فیلم | نامه مهم مهتر جمهوری بوسیله رهبری | نیاز به یک میلیارد دلار برای مقابله با کرونا دکتر زالی: با ایمنی گله ای در کرونا وافر ها می میرند | باید قرنطینه کرد
نوکیا تو فاتحه فراغت وجود با برگزاری کنفرانسی درون رویداد MWC 2020 جدیدترین دستاوردهایش را در مرزوبوم ی موبایل به نمایش بگذارد؛ ولی عالمگیر ویروس کرونا، باعث تعطیلی کنگره ی جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۲۰ شد. در جای پا این اتفاق، شرکت های مختلف رویدادهایی جداگانه برای رونمایی محصولات شان برگزار کردند. HMD گلوبال نیز پس از هفته ها انتظار، خاتمه ساعاتی پیش از سه گوشی متاخر پرده برداری کرد.نوکیا ۸.۳ اولین گوشی متاخر HMD به احصائیه می آید که از فناوری 5G پشتیبانی می نرم و به ۶ یا ۸ گیگابایت ذهن ی رم در پهلو باتری ۴٬۵۰۰ میلی آمپرساعتی و دوربین چهارگانه مهیا شده است.

نوکیا ۵.۳ (Nokia 5.3) و نوکیا ۱.۳ (Nokia 1.3) دیگر گوشی های جدید شناساندن شده از لفظ HMD گلوبال هستند. نوکیا ۵.۳ در عین دستگاهی اقتصادی با سخت افزار مناسب است که عزب ۱۸۹ یورو قیمت دارد. این گوشی هوشمند از تراش ی اسنپدراگون ۶۶۵ کوالکام کاربرد می کند و محتوای بصری را از قاعده ورقه نمایشی ۶/۵۵ اینچ به نمایش می گذارد؛ تو بخش بالایی نمایشگر نوکیا ۵.۳، انشقاق چکه ای لباس برای میزبانی از دوربین سلفی دیده می شود. 



نوکیا ۵.۳

نوکیا گوشی جدیدش را در بازارهای مختلفی عرضه می کند؛ امانت بوسیله جایی که درون آن پیشگاه دارید، این گوشی دارای ۳، ۴ خواه ۶ گیگابایت حافظه ی رم خواهد وجود. نوکیا ۵.۳ همچنین در مدل هایی با پشتیبانی از یک خواه دو سیم کارت روانه ی بازار می شود. نوکیا ۵.۳ دارای اندروید ۱۰ است؛ البته میان رده ی اقتصادی نوکیا تو قسمت قسمت کردن ی گوشی های مبتنی پیاده شدن اندروید وان جای می گیرد. بر بنیان اعلام رسمی نوکیا، این گوشی هوشمند «بوسیله روزرسانی اندروید ۱۱ و فراتر از آن» را دریافت خواهد کرد. 

جالب توجه ترین نکته درمورد گوشی ۱۸۹ دلاری نوکیا، بهره مندی آن از دوربین پشتی چهارگانه است. در این مجموعه دوربین، حسگری ۱۳ مگاپیکسلی درون بر لنزی با دیافراگم f/1.8 به عنوان دوربین اصلی شناخته می شود. دوربین دوم حسگر ۵ مگاپیکسلی با لنز فوق وسیع دارد، دوربین سومین از حسگر ۲ مگاپیکسلی در پهلو لنز ماکرو روزی می گیرد و در نهایت دوربین ۲ مگاپیکسلی چهارم بخاطر تشخیص عمق تصاویر به مشیت ثبت جلوه ی بوکه بوسیله فقره می رود. در پنل جلویی نوکیا ۵.۳، دوربینی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2 فراغت اندوهناک است که وظیفه ی ثبت سلفی را برعهده دارد. با درون دید شهود شاداب اسباب دستگاه، انتظار داریم که باتری ۴٬۰۰۰ میلی آمپرساعتی نوکیا ۵.۳، عملکردی متجاوز خوب از خویشتن نشان دهد. 



نوکیا ۱/۳

نوکیا ۱.۳ دیگر گوشی جدید HMD است که از پلتفرم اندروید گو بهره می گیرد. این گوشی هوشمند ۹۵ یورو قیمت دارد و تاریخچه عرضه ی آن ماه آوریل ۲۰۲۰ (فروردین - اردیبهشت ۱۳۹۹) خواهد بود. گوشی هوشمند نوکیا ۱.۳ از تراشه ی اسنپدراگون ۲۱۵ قدرت می گیرد. همزمان با معرفی این گوشی، گوگل اعلام کرد که اپلیکیشن دوربین پلتفرم اندروید گو (Camera Go) را همچنین به روزرسانی می نرم تا قابلیت های بیشتری به آن اضافه شود. نسخه ی متاخر Camera Go کیفیت تصویربرداری را درون گوشی های اقتصادیِ این چنینی افزایش می دهد. نوکیا می گوید دوربین گوشی موردبحث تجربه ی ساختن شده توسط گوگل را عرضه می دهد؛ بنابراین احتمالا گوگل نسخه ی ضعیفی از شماری از استعداد های عکاسی گوشی های پیکسل را به نوکیا ۱.۳ می آورد.



نوکیا ۵۳۱۰

نوکیا گوشی دیگری را نیز معرفی کرده است تا یاد و خاطره ی یکی از گوشی های قدیمی را زنده نگه دارد. گوشی جدید نوکیا با الهام از معیار ۵۳۱۰ عرضه شده تو سال ۲۰۰۷ ساخته شده است. نوکیا ۵۳۱۰ جدید از شبکه ی 2G پشتیبانی می یواش و از سیستم عامل Nokia Series 30 بهره می گیرد؛ بنابراین احتمالا ۵۳۱۰ متاخر برخلاف ۲۷۲۰ فلیپ که سال گذشته معرفی شد، از اپلیکیشن هایی نظیر واتس اپپشتیبانی نمی کند. HMD می گوید باتری نوکیا ۵۳۱۰ متاخر می تواند داخل حالت آماده به کار، تا یک ماه ابدیت بیاورد. تو ضمن این گوشی از آنتن FM یکپارچه بهره می گیرد. نوکیا ۵۳۱۰ در ماه مارس ۲۰۲۰ (اوایل فروردین ۱۳۹۹) با بها ۳۹ یورو عرضه خواهد شد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد گوشی های جدید نوکیا دارید؟

قیمت به روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید مناسب و آگاهانه ی گوشی موبایل احتیاج دارید را در مدخل محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه ی دو یا چند دشت درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.  شما می توانید بخاطر وقوف از آخرین  قیمت گوشی سامسونگ،  گوشی شیائومی،  گوشی هواوی و  آیفون های اپل از بخش محصولات زومیت مصرف کنید. مشاهده لیست قیمت گوشیبیشتر بخوانید:نوکیا 8.3 5G با دوربین چهارگانه زایس و ۶ گیگابایت رم معرفی شدتعویق نمایش بوسیله روزرسانی اندروید 10 برای گوشی های نوکیا به برهان عالمگیر کروناHMD گوشی های جدید نوکیا را ۲۹ اسفند معرفی می کندنوکیا بخاطر اعلامیه پرچمدار جدید خود از ستارگان فیلم جیمز باند کمک می گیردنوکیا احتمالا به زودی فیچرفون XpressMusic ارائه می کند