سل تل

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین، طبیب مریم حضرتی با تکذیب اخباری مبنی بر جذب پرستاران اتباع بیگانه تو ناحیه گفت: اساسا این موضوع صحت ندارد و متاسفانه افرادی که خود را بوسیله محسوس مدافع پرستاری قلمداد می کنند با اهداف معین چنین اخباری را نشانی می کنند و بدتر از آن این است که برخی رسانه ها بدون معارفه از صحت موضوع و پیگیری از مراجع رسمی، آن را منتشر می کنند.

 او افزود: به دسته های پرستاری و دلسوزان اصلی حرفه پرستاری اطمینان می دهم تا زمانی که خدمت گذار جامعه فهیم پرستاری هستم، اجازه نخواهم داد که افرادی منفعت طلب و سودجو از احساسات پاک پرستاران لایق سوء کاربرد کنند و با سررشته سازی، بهره برداری شخصی از آن کنند.

وی با توصیه بوسیله افراد بوسیله عفت داخل انجام و کلام گفت: خوشبختانه نهادهای نظارتی به انعام به وظایف خود عمل می کنند و ترازنامه فعالیت های افراد، متصل نمودار بوده است و بدون تردید با کسانی که بوسیله این طور رفتارهای غیر حرفه ای و غیر اخلاقی دامن می زنند مطابق شیوه تلاقی خواهد شد و این افراد چیزی تو عملکرد برای ارائه به اجتماع پرستاری نداشته و ندارند.
قلعهٔ دورام (Durham Castle) دژی است متعلق بوسیله عهد نورمان ها که در شهر دورامِ انگلستان، کنار بلندای تپه ای اعلی از رود ور و جنب کلیسای جامع دورام بنا شده است. این بنا از سال ۱۸۴۰ تاکنون به طور تمام درون اختیار دانشکده دانشگاه دورام قرار داشته و دیدار عمومی از آن، به سبب آنکه خالی نبوده و متجاوز از ۱۰۰ دانشجو در آن ساکن هستند تنها از قاعده عزا های خاص امکان پذیر است. کتاب ایجاد بنا

قلعهٔ دورام در سدهٔ یازدهم میلادی در شمال انگلستان ساخته شد. دلیل گزینش این منطقه ارائه غلبه پادشاه نورمان ها به انگلیسی تبارهای شمالی وجود که در پی شکست فتوحات نورمان ها در سال ۱۰۶۶، هنوز مردمانی رام نشدنی و بی سکون باقی مانده بودند. خسرو نورمان همچنین کسی را بخاطر مقام اسقفی دورهام تعیین کرده و اختیارات سلطنتی به او داده وجود و این فرد درون قلعهٔ دورام اقامت داشت. این کاخ تا زمانی که قلعه اوکلند بوسیله اقامتگاه اصلی کشیش های دورام تبدیل شد قصر مطران ها حیات و سپس آن را بوسیله کالج تبدیل کردند.

تالار مبصر قلعهٔ دورام که توسط مطران آنتونی بک در اوایل سدهٔ ۱۴ میلادی ساخته شد بسیار ارشد بوده و تا اواخر سدهٔ پانزدهم که اسقف ریچارد فوکس آن را مادون ظهور بزرگترین نوع تالارهای سلطنتی در بریتانیا شناخته می شد. با این حال این سالن پس از کوچک شدن همچنین هنوز ۳۰ متر طول و ۱۴ متر ارتفاع دارد. نمای شمالی و باروی دوقلوی کاخ دورام بنای آموزشی کاخ

قلعهٔ دورام در سال ۱۸۳۷ از سوی اسقف ادوارد مالتبی به دانشگاه تازه تأسیس دورام به عنوان ساختمانی دانشجویان کادو شد و کالج دانشگاه (بوسیله انگلیسی: University College) معروفیت گرفت. معمار آنتونی سالوین با استفاده از نقشه های اصلی، حصار ویرانه شدهٔ دژ را بازسازی نمود و بنا در سال ۱۸۴۰ افتتاح شد. امروزه نیز بیش از ۱۰۰ دانشجو در این قلعه سکونت دارند که بیشترشان تو همان بارو بی حرکت هستند.

دانشجویان و کارکنان دانشکده دانشگاه غذایشان را در تالار بزرگ اسقف بک صرف می کنند. دو نمازخانهٔ کوچک قلعه هنوز هم برای عبادت یا کارهایی همچون اجرای عرضه مورد استفاده قرار دارد. دیگر امکانات تو دژ دربرگیرنده کتابخانهٔ کالج، دفاتر مربوط به کالج و بخش IT است. درون خلال تعطیلات دانشگاهی، حجره های دژ برای جلسه های بیشتر علمی یا استفاده بوسیله عنوان اتاق هتل عرضه می شود. ملاقات اشتراکی از قلعه تنها محدود به گشت هایی است که بخاطر بازدید از آن داخل نظر گرفته شده است. با این حال کاخ دورهام تو سال ۲۰۱۱ بوسیله سرود انجام عملیات نوسازی سپرده شده و پیش بینی می شود درون اکتبر ۲۰۱۱ مجدد بازگشایی گردد. کلیسای تام دورام |  این سالن پس از کوچک شدن نیز هنوز ۳۰ متر طول و ۱۴ متر ارتفاع دارد. میراث جهانی یونسکو

در سال ۱۹۸۶، قلعهٔ دورام به طور مشترک با کلیسای جامع دورام که درون فاصلهٔ قدری از فضای سبز کاخ واقع شده است در سیاهه میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید. دانشکده دورام
در ماه اوت میلادی، مایکروسافت از تم مرموز برای کلکسیون اپلیکیشن های آفیس درون جهیز عامل iOS رونمایی کرد. اوتلوک یکی از اولین اپلیکیشن های این مجموعه حیات که تم تیره را شهود کرد؛ اما برخلاف کود ی پیشین ردموندی ها، تاکنون برنامه های اصلی آفیس نظیر ورد، پاورپوینت، اکسل و وان نوت از صف ستاندن این بوسیله روزرسانی جا الباقی بودند.

مایکروسافت اراده داشت اندوه زمان با گستردن به روزرسانی iOS 13 آن را برای مجموعه برنامه های آفیس منتشر سازد؛ ولی این اتفاق تا الان نیفتاد تا اینکه امروز پس از گذشت یک ماه از ترویج iOS 13، بالأخره شاهد تم تیره در برنامه های یادشده هستیم. طبق گفته ی مهندسان، آن ها برای اعمال تم تیره روی مجموعه ی درنگ افزاری آفیس، تک تک المان ها و عناصر رابط کاربری را مدنظر راحتی داده اند.



پیش تر اهالی مایکروسافت به روزرسانی مشابهی را برای پروگرام های آفیس تو سیستم عامل مک منتشر کرده بودند؛ بوسیله روزرسانی که این بار راهی آیفون ها و آیپد های اپل شده است. 

نکته ی مهم اینکه داخل توضیحات این به روزرسانی برای دستور کار های ورد، اکسل و پاورپوینت، هیچگاه اشاره ای به تم مرموز نشده است؛ ولی در وان نوت توضیحی تو این باره منتشر شده است.با تم تیره به چشم های خود آسان بگیرید. داخل محیط های کمتر نور یا تو زمان هایی که به دنبال تکثیر خوانایی متون خویشتن تو وان نوت هستید، با فعال سازی تم تیره خواندن یادداشت هایتان را سهل خیس سازید.

از اینکه وان نوت را استفاده می کنید، متشکریم! ما به بازخورد های شما شکوه می دهیم و داخل به روزرسانی متاخر اپلیکیشن تقلا کرده ایم تجربه ی یادداشت برداری را ارتقاء دهیم.

دیدگاه خود را درباره ی این موضوع با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. به نظر شما رویکرد جدید توسعه دهندگان اپلیکیشن های موبایلی درجهت اعمال تم تیره درون ساخته های خود، تأثیری در ارتقاء امتحان ی کاربری خواهد گذاشت؟بیشتر بخوانید:آموزش مدیریت مجوز دسترسی اپلیکیشن ها درون iOSاپلیکیشن های تلفیقی مک و آیپد چالش هایی را برای ترقی دهنده ها و کاربران به همراه داردبررسی iOS 13قابلیت عکاسی دیپ فیوژن همراه با نسخه بتا iOS 13.2 از راه رسیداپل دومین بوسیله روزرسانی iOS 13 و iPad OS 13 را منتشر کرد
پس از عفو یک ماه از انتشار تصادفی نسخه به روزرسانی رابط کاربری MIUI، اکنون به دید می رسد که این رابط کاربری به روز شده و عاقبت آماده برای استعمال است. دارندگان دستگاه های شیائومیمی توانند از  چهارشنبه، ۲۴ نرمی ( ۱۶ اکتبر) عاشق انتشار رسمی MIUI 11 باشند.مقاله های مرتبط:شیائومی MIUI 11 را معرفی کرد؛ آغاز فاز آزمایشی از ۵ مهرماه

تیم MIUI تو توییتی که اخیرا به اشتراک گذاشته اند، ویدئویی را به ارائه گذاشتند که در آن، اول پاشیدن به روزرسانی رابط کاربری MIUI را اطلاع دادن می کند. البته هنوز جزییاتی داخل ارتباط با اینکه کدام دستگاه ها زودتر این به روزرسانی را اخذ خواهند کرد، منتشر نشده است؛ اما احتمالا دستگاه هایی که درون جوانمردی کاربران هندی قرار دارند زودتر این به روزرسانی را قبض خواهند کرد.



نیز از توییت های منتشرشده بی پرده است که داخل این رابط کاربری شاهد طراحی مینیمالیستی خواهیم بود؛ البته این موضوع از قبل با ترویج نسخه ی تصادفی بر همگان آشکار شده وجود. همچنین، شیائومی پیش از این مطالبه کرده بود که ترویج MIUI 11 زننده ترین اشاعه به روزرسانی تاریخ خواهد بود و در حاصل تمامی کاربران به زودی این نسخه را گرفتن می کنند.

MIUI 11 شیائومی یک روز پس از رویداد امسال گوگل بوسیله نعوظ رسمی گونه اندازی شد. اما آیا شیائومی می تواند ثابت یواش که آخرین به روزرسانی رابط کاربری اش، رقیبی شایسته برای رابط کاربری پیکسل ۴ گوگل است؟بیشتر بخوانید:شیائومی گوشی های هوشمند جدیدی از سری می نوت شناساندن و بوسیله بازار نمایش می کندشیائومی گوشی هوشمندی با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز و دوربین تله فوتو با زوم پنج انطباق می سازدشیائومی می بند 5 با پشتیبانی از NFC در نسخه جهانی نمایش می شودشیائومی و ریل می این هفته زیاد از ۶ میلیون گوشی در هند فروختندردمی 8 شیائومی هفدهم مهرماه معرفی می شود
بعد از انتشار اندروید ۱۰ روی گوشی گلکسی اس ۹، سامسونگ مبتلا آزمایش این سیستم عامل روی گلکسی نوت ۹، پرچم دار سال ۲۰۱۸ خویشتن است. خواست می جوی آخرین نسخه ی اندروید با رابط کاربری One UI 2.0 به میدان ارائه شود.



البته هنوز هویدا حلق سامسونگ چه زمانی نسخه ی بتای اندروید ۱۰ را برای کاربران گلکسی نوت ۹ منتشر می کند. ناگفته نماند این همدستی ابتدای هفته اعلام کرد نسخه ی بتای این بطی ء افزار برای سری گلکسی اس ۱۰ به زودی در کره جنوبی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:کانترپوینت: گلکسی نوت 10 آمار فروشی متشابه گلکسی نوت 9 خواهد داشتگلکسی نوت 9 و پیکسل 3 بالاترین تشخیص دوربین سلفی را از DxOMark کسب کردندمراسم زنده قرعه کشی فتنه گنج سامسونگ [برنده ها مشخص شدند]نمونه سفید گلکسی نوت 9 سامسونگ رونمایی شدسامسونگ گلکسی نوت 9، گلکسی A9 و A7 در ایران معرفی شدند [گزارش ویدیویی اضافه شد]
بوسیله گزارش ایسنا، واسطه های کفش تو شهرهای اطراف مجموعه شهری تهران و کرج ابراز می کنند که بها های پیشنهادی بناء ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش یافته است اما کمتر خریداری داخل بازار دیده می شود. البته فایل های زیر ارزش هنوز برای معامله شانس دارند. قیمت بناء تو هشتگرد به محرر رسید

یکی از مشاوران املاک بطرف خانه جدید هشتگرد گفت: از حدود یک سال قبل نمو افسارگسیخته بها مسکن در هشتگرد آغاز شد که داخل هفته های اخیر قیمت ها به ثبات رسیده ولی خریدار هم اندک شده است. با این وجود فایل های زیر ارزش میدان احسان دارند. البته خرید و خرید داخل این مکان نسبت به تهران از رونق بهتری برخوردار است و هنوز ایستایی کامل به این منطقه نرسیده است.

او با اعتراف این که بها ساختمانی در هشتگرد معقول تر از پردیس است، اظهار کرد: سال قبل نرخ ساختمان در پردیس تا ۵۰۰ درصد و داخل هشتگرد تا ۳۰۰ درصد افزایش یافت اما به تدریج شاهد کاهش مقدار هستیم؛ به طوری که در فدایی ارج های پیشنهادی قیمت ها ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان نسبت به اردیبهشت امسال کاهش یافته است.

بررسی های میدانی از بخانه برگشتن متاخر پردیس نیز گویای آن است که حباب قیمت آپارتمان در این خانه دادن به سرعت در حال خالی کردن شدن  است. سال قبل آپارتمان در فدایی فازهای ساختمان نرمی پردیس تا ۶۰۰ میلیون تومان هم خرید و فروش شد اما در هفته های اخیر قیمت ها بوسیله ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان رسیده و در برخی واحدهای تحویل آینده نرخ ها ۱۷۰ تا ۱۹۰ میلیون تومان است. کاهش اندک نرخ بناء در تهران

داخل شهر تهران همچنین خلال دو ماه اخیر ارزش مسکن دو کمبود ماهیانه را تجربه کرد؛ به طوری که بها ها در مرداد و شهریور ماه بوسیله ترتیب ۲.۴ و ۲.۸ درصد نسبت به ماه قبل کاهش یافت. با این حال جهش قیمت ها طی دو سال اخیر، متقاضیان را از خرید، ناتوان کرده است. آمار گویای آن است که قیمت مسکن داخل تهران نسبت به چهار سال قبل ۲۰۸ درصد، نسبت به سه گانه سال قبل ۱۹۶ درصد، نسبت به دو سال قبل ۱۶۶ درصد و نسبت به سال قبل ۵۶ درصد رشد داشته است. درون ماه های اخیر سرعت رشد بها کاهش یافت؛ تا این که مرداد ماه امسال پس از ۲۰ ماه نمو دهنه گسیخته، میانگین قیمت ها نسبت به ماه قبل ۲.۴ درصد کاهش معلوم کرد. در شهریور ماه ۱۳۹۸ همچنین هبوط ارج ادامه یافت و آمار بانک مرکزی از هبوط ۲.۸ درصدی مقدار نسبت به ماه قبل حکایت داشت. با این وجود میانجی های ملکی از تاثیر خنثی متقاضیان بوسیله کاهش کمتر ارج ساختمانی وقوف می دهند.  چرا کاهش ارج خانه جلوه گر نیست؟

در شرایطی که طبق آمار رسمی قیمت ساختمانی نسبت به دو ماه قبل ۶۹۰ هزار تومان کاهش یافته و اندک معاملات در دسته فایل های به قیمت انجام می شود، عده ای از فروشندگان که نیاز چندانی به نقدینگی ندارند و حدود نیمی از بازار خانه را درون بر می گیرند تمایلی به کاهش قیمت نشان نمی دهند. این در حالی است که اغلب متقاضیان مصرفی تو گرایش زکام قیمت ها هستند.

میدان مسکن پس از جهش های ماهیانه که ۲۰ ماه کشش کشید از نشانه ماه سال ساری وارد فاز خرید واحدهای تحت قیمت شده و معاملات عمدتا تو این گروه از آپارتمان ها رخ می گیرد. به همین محاسبه آن چه در میدان ساختمانی بخانه برگشتن تهران دیده می شود با آماری که از معاملات بیرون می آید متفاوت است. گروهی از فروشندگان که حضور چشمگیری در آگهی های مجازی فروش کشور دارند هنوز در مقابل پسند رکود میدان ایستادگی نشان می دهند و بها های پیشنهادی را پایین  نمی آورند. این موضوع بوسیله اختلاف معنادار قیمت ها داخل آمار رسمی و کف راسته منجر شده است.

تو سوی موافق حدود یک چهارم مالکان که چشم انداز رکودی در راسته می بینند با ارایه تخفیفات ۵ تا ۱۵ درصد از قیمت های نامتعارفی که درون اردیبهشت ماه به ثبت رسید کوتاه آمده اند. مطالعه ها نشان می دهد که معاملات صرفا بین خریداران پا بر جا و فروشندگان پول لازم انجام می شود و به همین برهان حجم معاملات در شهریور ماه امسال نسبت به سال گذشته ۷۳  درصد و نسبت به دو سال قبل ۸۲ درصد کاهش یافته است. قیمت موکد نیز نسبت بوسیله دو ماه قبل به نعوظ میانگین ۶۹۰ هزاره تومان پایین آمده است.

غلت برای بستن پیمان نامه تا تیر ماه سال جاری از لفظ نمایش انجام می شد اما حزن اینک معاملات از طرف دعوی بوسیله حالت  تعلیق درآمده است.

دوگانه کاهش قدرت بیع و مراد برای کاهش مقدار باعث نزول تاریخی قیمت مسکن دست اندک در ریه سال اخیر شده است. به مگر تعداد اندکی از متقاضیان مصرفی که در بازار جناب دارند، بخش عمده خریداران واقعی تو میل کاهش بیشتر مقدار ها هستند. این در حالی است که فایل های نامتعارف حدود نیمی از میدان را در کنار پژمان اند و هوی می جوی با مایوس شدن فروشندگان این نوع واحدها از تکثیر قیمت، به تدریج سهم این فایل ها درون آگهی ها کاهش معین درنگ.
زمانی که «مسعود نصرتی» شهردار رشت بود، ۳ پل عابر پیاده در بلوار معصوم خمینی(ره)، مثال مفتح و خیابان کوچک رشتیان رشت باز کردن شد که تاریخ آن مربوط بوسیله خرداد سال ۹۷ است. قبل از این یعنی زمان مدیریت شهردار سابق رشت یعنی «محمدعلی مدلل گام»، شورای چهارم رشت مرحله داده بود تا ۴۸ پل هوایی با حیثیت ۲۷ میلیارد تومانی (هر پل ۶۰۰ میلیون تومان بوسیله نرخ آن زمان) داخل دستور کار معاونت حمل ونقل ریلی و امور زیربنایی شهرداری رشت فراغت بگیرد. قبل از آن دوره، ۱۷ پل هوایی در رشت ایجاد شد اما نحوه امر پل رهرو پیاده داخل ماه و سال های پیش رو مورد انتقاد شورای ایالت استراحت گرفت.

پس از آن تشکیل شورای پنجم و اختلافات پهلو روال شهردار رشت و نداشتن شهردار به مدت یک سال، موجب بوسیله حاشیه نویسی روبیدن بسیاری از طرح ها و پروژه ها شد. یکی از آنها همین پل های عابر پیاده بود. هنگام ۲ سال گذشته «فرامرز جمشیدپور» کمک وقتِ حمل ونقل شهرداری تو گفت وگو با همشهری از ساخت این پل ها تو مناطق پر سرگذشت وقوف داده بود که مکانیزه و دارای آسانسور بودند.

حالا ۴ سال از فاتحه به فرمان ساخت این پل ها از سوی پیمانکار مدخل خصوصی می گذرد، ولی فقط تعداد قدری از آنها ساخته شده اند. سال قبل تا اینکه بسیاری از مصالح و آهن آلات برای ساخت این پل ها درون جا های پیش دماغ شده توسط پیمانکار داخل کنار خیابان ریخته شده بودند که با اعتراض شورای ولایت جمع آوری شدند. هدف این حیات درون زمان شهرداری نصرتی ۸ پل رهرو پیاده جدید باریک شود و پروژه های مربوط به پیدایش پل های رهرو پیاده قبلی نیز تا ته سال ۹۷ بوسیله اتمام برسد، اما چنین نشد. کسی سراسیمه عابران تراشیدن

با این حال نبود پل های عابر پیاده تو فدایی مناطق رشت سبب شده بسیاری از شهروندان زنهار جانی خویشتن و فرزندانشان را در معرض تهدید ببینند. گاهی از برزن های مختلف رشت خبر می رسد که شهروندی به برهان عبور از عزت خیابان دستخوش صدمات شدید یا مرگ شده است. کمبود پل های عابر پیاده درون رشت از زمانی که روگذرهای رفیع در خیابان های مخلوق و قدیمی رشت ساخته شدند، بیش از پیش احساس شد. اگرچه این افت از گذشته وجود داشت، ولی احداث روگذرهایی در خوش نویسی شریان های اصلی ولایت جهت شده است که عبور و مرور خودروها با سرعت بیشتری عمل و عبور عابران پیاده از جاه با صدمات جبران ناپذیری همچون فوت همراه شود.

یکی از شهروندان می گوید: گاهی در نحو های اصلی که خودروها به سرعت گذر می کنند بی قراری حاجت بوسیله پل عابر پیاده است و ما بابت همین نگرانیم. «جلال رهنما» که در خیابان رشتیان مغازه دارد، ادامه می دهد: بعد از زیرگذر مثال رجایی به یک پل رهرو پیاده نیاز است. خودروها به سرعت از کوچکتر زیرگذر خارج می شوند. بخشی از سطر بلوار فنس کشی شده، اما داخل اینجا پل عابر پیاده حیات ندارد به همین دلیل عابر پیاده نمی داند از کجا گذر کند.

«زهرا شباهنگ» حزن که مکتب فرزندش در محدوده خیابان معلم است، می گوید: داخل محدوده خیابان مثال قلی پور احتیاج به یک پل عابر پیاده است تا غلام و فرزندم بتوانیم از انتهای سرگل بوسیله طرف دیگر خیابان برویم، اما پلی بود ندارد و با دشوار مواجهیم. مدت زیادی باید منتظر بمانیم تا خودروها حرکتشان را آهسته کنند و بتوانیم رد شویم.

  «علیرضا صادقی سرشت» هم که یکی از کسبه محدوده پل جانباران است، اقرار می کند: شهردار قبلی که آمد گفتند در خصوص پروژه ها اقدام می یواش. تا اینکه در حوالی قبل پل های مکانیزه تو جانبازان ابداع شد، اما حالا اغلب پل ها پله های برقی خرابی دارند و مردم با زحمت باید از پله ها ارتفاع بروند. حتی برخی پل ها بالابر داشتند که شنیدیم آنها هم خراب شده است. گاهی می آیند و تعمیر می کنند و هنوز ۲ روز نگذشته، مجدد متروک می شود. ما اینجا هستیم و مشاهده می کنیم که چقدر این مردم بوسیله سختی از پل های پل اهتزاز جانبازان پشته می روند.

«محمد. ب» یکی از تاکسی داران رشت بی آرامی که درون خط جانبازان به سمت توشیبا فعالیت دارد، می گوید: لازم بود که شهرداری تعداد پل های عابر پیاده را بیشتر درنگ تا تصادفات کمتر شود. داخل همین محدوده تا توشیبا که شلوغ و پرتردد است، لااقل احتیاج به ۲ پل عابر پیاده وجود دارد. بچه دبیرستان ای ها از این محدوده عبور می کنند ولی برای خلق پل اقدام نمی شود. بی تعهدی پیمانکاران و نظارت ضعیف

اندام کانون ترافیک شورا درباره اهمیت سرعت انجام تو پیدایش پل های عابر پیاده به همشهری اعتراف می نرم: اهمیت احداث پل های عابر پیاده به دلیل ارتباط مستقیم این پل ها با جان و اشتی شهروندان در مناطق پرجمعیت است. به همین دلیل شورا ی ده باید نسبت به این بنیانی توجه بیشتری کند. «رضا رسولی» می افزاید: شورای دهکده در اجرای پروژه ها سیاستگذار است. ما موافق برنامه ریزی که کرده بودیم باید ۴۶ عابر پیاده خلق کردن می کردیم. پروژه پل های عابر پیاده با این کمال مطلوب نخست شد، اما به درستی پیش نرفت. تو واقع داخل انتخاب قوطی دقت نشد.

وی با رمز به این که بخاطر اجرای هر پروژه ای موانعی وجود دارد، امتداد می دهد: برای گمارش پل های عابر پیاده در پیاده روها شاکی حیات دارد. اگر بخاطر هر معارضی اینقدر با مشکل مواجه شویم، اصلا نمی توانیم پروژه ها را ایفا کنیم. منظور این است که پیمانکار باید این مسائل را حل یواش. این مسئول تصریح می کند: این که ابزارآلات پیدایش پل را پهلو خیابان وارسته کنیم هنر نیست، بلکه باید بوسیله تعهدات به درستی عمل شود. ضمن این که استراحت وجود پل ها از نظر ظاهری، جاده ای و میسر نباشند.

رسولی می افزاید: حتی فراخوان گذاشتیم و طرح برگزیده را هم برگزیدیم، ولی خروجی اجرای آن ساختن پل به ریختگی سهل و جاده ای بود. سوا تخلف درون نما، تماشایی نافرمانی درون تبلیغات محیطی هم بودیم، زیرا تبلیغات این پل ها باید ابعادی مدل داشته باشد اما داخل پل های انتصاب شده فضای تبلیغاتی مبصر تر از کمیت معیار است. بسیاری از آنها هنوز تحویل داده نشده اند، اما ۲ سال است که از فضای تبلیغاتی که دارند استفاده می کنند در حالی که امنیت زیر عرشه آن مطمئن نشده است. عضو محفل ترافیک شورا می گوید: مداومت می کنم ساخت پل های عابر پیاده و نظارت به خشکی امدن اجرای آنها بسیار ضعیف بوده است. شریک ضعیف مایه ها

تو خصوص تعداد پل های رهرو پیاده رشت، مدیر مطالعات ترافیک شهرداری بوسیله همشهری پیش روی می کند: در رشت ۳۶ پل آسمانی رهرو پیاده داریم که ۴۶ پل همچنین در حال اجرا و رفع شاکی صبر دارد. «حسن هادی زاده» دنباله می دهد: نبود پیمانکاران متتخصص برای ساخت پل های عابر پیاده سبب شده که اجرای پل ها به تعویق بیفتد. علاوه پهلو این، شریک شدن ضعیف دستگاه هایی همچون مخابرات، شرکت برق و سرگین سبب شده که در اجرای بسترهای مناسب برای انتصاب پل ها، پیمانکاران با مشکلات عدیده ای روبه رو شوند و هزینه های هنگفتی به شهرداری تحمیل شود؛ داخل حالی که شهرداری با کمبود منابع مالی مواجه است. با تعویق داخل اجرای پل ها، مسئولیت احداث آنها از مناطق پنجگانه شهرداری محزون و بوسیله شهرداری مرکز منتقل شد. با تمرکز و بازرسی بیشتر به خشکی امدن روی عملکرد پیمانکاران این حوزه، شهرداری مرکز به متعاقب سرعت اغماض بوسیله قضیه احداث پل های رهرو پیاده است. آمار تصادفات

مهتر پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان اقرار می نرم: تصادفات جاده ای سوم عامل مرگ و میر در ناحیه است. در مملکت های شهری تصادفات منجر بوسیله متورم ۹ درصد افزودن یافته است. «محمدرضا محمدی» با پافشاری کنار این که ۴۵ درصد از کل تصادفات مربوط به عابران پیاده است، می گوید: ۷۴ درصد از بی مو متوفیان رهرو پیاده ۴۵ تا ۸۵ سال دارند که باید به ته رنگ شکل و دیده شدن تو خیابان حزن توجه اختصاص ای شود.
توسعه ی مهارت های پندار استراتژیک به تنهایی بخاطر ارتقاء شخصی و شغلی کافی حلق. برای صعود تو کسب وکار باید اقتدار ارائه مهارت ها را نیز داشته باشیم. رهبران کسب وکار توجه اضافی به درگیری فکری شما دارند. به علاوه آن ها برای ارتقاء و گشایش شرایط شغلی شما، متجاوز از همه به آمادگی برای غرض های ارشد دقت می کنند.

برای علامت اعطا کردن مهارت های تفکر و خصوصا اندیشه استراتژیک، از خویشتن بپرسید: «آیا انسان می دانند که غلام چه موقعیتی دارم؟» اگر پاسخ بوسیله این سؤال منفی باشد، چه کارهایی باید انجام دهیم تا حجم های خود را بوسیله عرضه بگذاریم؟ به علاوه نمایش اقتدار افزودن کردن ایده های متاخر نیز عظمت فوقانی دارد. برای علامت دادن چنین مهارتی، باید در پروژه های جدید جدیت کنید تا چگونگی اتساع درک و هوش خود را ورای از کاربردهای کنونی علامت دهید.مقاله های مرتبط:نگاهی بوسیله ۱۰ اسطوره و اعتقاد نادرست رایج درباره استراتژیچابکی استراتژیک به چه معنا است

همگی ی ما می دانیم که توسعه ی مهارت های خیال استراتژیک، اهمیت بالایی دارد؛ اما بسیاری نمی دانند که مدال اعطا کردن مهارت ها به مهتر یمین یا دیگر مدیران ارشد، چه تأثیر فوقانی در ترقی ی کسب وکار و موقعیت شغلی دارد. احاطه تفکر استراتژیک به مهتر شما نشان می دهد که توانایی تفکر محدودیت و تصمیم گیری با شعار صعود سازمان را بخاطر آینده دارید. مهارت سابق الذکر نشان می دهد که شما در خلأ تفکر نمی کنید و تأثیر غرض و رویکرد خود را بر دیگر جزء های سازمان و جهان اطراف هم مدنظر استراحت می دهید.

توضیحات بالا مدال می دهد که فکر استراتژیک بوسیله انزوا یک احاطه محسوب می شود و توانایی داخل نشان اعطا کردن آن، مهارتی مجزا خواهد بود:توسعه ی تسلط های اساسی تفکر استراتژیک نیازمند قرارگیری در موقعیت های استراتژیک خواهد بود. بوسیله علاوه باید اطلاعات عریض تازگی را اختلاط کنید و در فرهنگی لبالب از کنجکاوی دخیل شوید. درنهایت باید امتحان هایی کسب کنید که احاطه شناسایی الگوها را در موقعیت های گوناگون استواری بطی ء. به همین دلیل بسیاری از پروگرام های ترقی ی تسلط های رهبری نیازمند تغییر در شغل، پروژه های چندکاربره و رویارویی با رهبران بزرگ اداره هستند. همه ی این موارد به توسعه ی مهارت پندار استراتژیک دستیار می کنند.ارائه تفکر استراتژیک بیشتر به مهارت های بازاریابی و فروش شخصی مربوط می شود. درواقع فرد باید بتواند ارتباطات گسترده و فعالانه ای مرتبط با رویکردهای استراتژیک خویشتن ایجاد بطی ء. همچنین شجاعت بوسیله چالش کشیدن دیگران و ارائه کردن ایده های استراتژیک، اقتدار های تفکر را به رئیس و همکاران مدال می دهد.



بوسیله نشانی نمونه ای از توسعه و عرضه احاطه های تامل استراتژیک، داستانی خیالی را فرض کنید. آویشن واترز، معاون ارشد یک شرکت فعال در حوزه ی زنجیره ی تأمین بود که امید به ارتقاء شغلی و فعالیت به عنوان دستیار ارشد اجرایی بین المللی شرکن داشت. او هوشیار شد که دستور کار های ارتقاء او درون شرکت متوقف شده اند. تیم اعتبار خوبی در پاسخگویی به رهبران بخش های گوناگون سازمان داشت و تکاپو زیادی بخاطر فعالیت و پیشرفت دائمی واحدهای متنوع می کرد.برای نمایش مهارت، باید اقتدار تصمیم گیری های بزرگ را نشان دهید

مدیر واحد منابع انسانی یک روز بازخوردی را بوسیله تیم نمایش کرد که جهت حیرت او شد. از نظر فدایی از مدیران اجرایی تأثیرگذار شرکت، عملکرد او به کمیت ی کافی استراتژیک نبود. از رویت آن ها تیم در حفظ مسئله طرز کار باهم اتحاد کردن موفق بود، اما تأثیر زیادی در ساختارهای استراژیک یا ایده های تأثیرگذار تو انبازی نداشت. او واقعا تفکر استراتژیک داشت، اما روش او علامت دهنده ی مهارت هایش نبود. درنتیجه این مدیر تصمیم گرفت تا در برنامه های آموزشی با هدف بهبود عرضه مهارت های فکر استراتژیک شریک شدن کند.ارائه ی دیدگاه

رهبران بخاطر حس لیاقت شما، احتیاج به آشنایی با طرز تفکر دارند. درواقع باید به آن ها نشان دهید که برای تصمیم های مبصر تر آماده هستید و دیدگاه سازنده ای در موضوع های گوناگون دارید. تیم در داستان فراز تصمیم گرفت تا برای جلب نظر مدیران، دانش مدیریتی را زیاد ازپیش بوسیله نمایش بگذارد. او بخاطر ارائه ی بهتر نظرات خود، ۳۰ دقیقه را قبل از هر نشست ی کار کننده درون تقویم خود خالی کرد تا پیش از دخول بوسیله اتاق، تفکر و ایده های خود را سازمان دهی بطی ء. این رویکرد باعث می شد تا آویشن تو جلسه توانایی ترکیب و ارائه ی بهتر دانش خود را داشته باشد.



رویکرد تیم به مرور موفقیت آمیز بود و او در جلسه های مدیریتی دیگر به جای رویکردهای عملیاتی، ایده های استراتژیک هم ارائه می کرد. درواقع تیم توانسته بود تا ایده های خود را به چشم اندازی برای سازمان تبدیل و همکاران را بوسیله بحث پیرامون تأثیر چشم انداز جدید روی حوزه های کارگر خویشتن ترغیب نرم.نشان دهید که تفکر شما تو جهت بهینه سازی رویکرد کچل موسسه فراغت دارد

شفافیت بیشتر تو چشم انداز به تیم کمک کرد تا تأثیر بیشتری حزن به نشانی یک بازرس سازمانی داشته باشد. او توانست کمبودهای مهارتی قسمت قسمت کردن خویشتن در مسیر چسبیدگی به چشم انداز را نیز کشف بطی ء. درنتیجه به جای رفتار منفعلانه با تیم نیروی انسانی، پیشنهادهای راهبردی و استراتژیک در جذب نیروی جدید عرضه می کرد. نشان اعطا کردن تامل استراتژیک در حوزه هایی همچون استخدام و توسعه ی مهارت، روشی ارزان برای جلب توجه مدیران رده ارتفاع محسوب می شود.نوآوری و دگرگونی استراتژیک

برای نشان دادن پندار استراتژیک، می تواند اقتدار استفاده از دانش برای عملی کردن ایده ها را مدال دهید. صرف نظر از سطح کاری، می ةوانید تفکر استراتژیک را با اجرا کردن یک پروژه ی نوآورانه نشان دهید که حساسیت شما از موقعیت را فراتر از وضعیت کنونی به ارائه بگذارد.



آویشن انرژی و چشم انداز متاخر خود را به فرایند پروگرام ریزی استراتژیک تحول کرد که درنهایت بوسیله پیشنهادهایی رسمی برای گروه زنجیره ی تأمین تبدیل شد. او پروژه ها و نقاط عقب نشینی آ ن ها را با طاس سازمان در میان گذاشت و بوسیله نوعی نمایشی زورمند تر از دستور کار های خویشتن نشان داد. او قبلا این طور دستور کار هایی را تو پشت عریضی و بدون ارائه کافی انجام می داد. پیشنهادهای موکد برای تغییرهایی با ارج افزوده، برای تیم و همکارانش نتایج مثبتی داشت. او احساس اعتماد بوسیله لمحه بیشتری داشت، بجای از حالت منفعلانه بیرون شده بود.

تحول خوش نویسی تیم برای نمایش هرچه بیشتر توانایی فکر کردن استراتژیک، به زمان زیادی احتیاج داشت؛ البته با چشم پوشی زمان رئیس، همکاران و گروه تحت مدیریتش دانا تغییرات شدند و آن ها را مثبت تخمین کردند. خوش نویسی پیشرفت او علامت می دهد که تغییر از فضای منفعلانه به تلاش بخاطر ایجاد تغییرهای بنیادی، کلیدی عمده داخل ارائه تفکر استراتژیک و تأثیرات آن محسوب می شود.بیشتر بخوانید:متعاقب کردن رویاها، توهم مخرب استارتاپیروش هایی برای خلق نزاکت نوآوری مشارکتیفضای فرمان اشتراکی باعث احساس تعلق جمعی می شودچند مهارت کارآفرینی که کسی نمی تواند آن ها را بوسیله شما آموزش دهدخدمات به استارتاپ های دیگر؛ میزان درآمدی پرسود برای استارتاپ های سیلیکون اما
به گزارش روزنامه نگار مهر، تورنمنت چهارجانبه هندبالاصفهان با پیشگاه چهار تیم، هندبال مردان بزرگسال، فوتبال جوانان، محفل فولاد و تیم ملی عراق تو این شهر آغاز شده که درون دو دیدار نخست این رویداد تیم ملی اسب سواری کشورمان برابر آویشن جوانان و تیم ملی عراق به پیروزی رسید. 

درون مانور عصر امروز پنجشنبه چهارم مهرماه، تیم ملی هندبال مردان کشورمان موافق آویشن ملی عراق ایستاد و توانست با نتیجه ۳۲ بر ۲۲ بوسیله پیروزی برسد. دومین دیدار بین آویشن ایران و عراق روز شنبه ششم مهرماه ساعت ۱۶ تو زورخانه صفاییه اصفهان برگزار خواهد شد. 

آویشن ملی هندبال مردان کشورمان بدوی دیدار این تورنمنت را با نتیجه ۴۴ کنار ۲۶ برابر تیم اسب سواری جوانان با پیروزی متعاقب سرگذاشته وجود. 

تورنمنت چهارجانبه فوتبال اصفهان از برنامه های تدارکاتی آویشن ملی کشورمان برای محضر در رقابت های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ می باشد.
به گزارش ایسنا، حسام الدین آشنا داخل توییتر نوشت:

لطفا برای خطبه مهتر جمهوری اسلامی ایران در اجلاس مجمع عمومی موسسه ملل متحد یک تا سه گانه جمله کلیدی و موثر پیشنهاد بدهید که بوسیله نظر شما می تواند عصاره پیام پیرو ایران بوسیله گیتی باشد.

 همگی پیشنهادها بررسی خواهد شد.

فرصت تا روزگار ۲۴ اول نرمی