سل تل

۲ مطلب در بهمن ۱۳۹۸ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، وندی شرمن پلیس ارشد آمریکا درون مذاکرات هسته ای روز دوشنبه با اشاره بوسیله اقدام آمریکا مبنی بر ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی مدعی شد: این اقدام احتمالا جلوی نفوذ کردن ایران در منطقه را گرفت اما حمله ای ریسک آمیز بود که ایران و آمریکا را بوسیله مرز تلاطم کشاند. به نظر من ترامپ کار بزرگ بسیاری عظمت کرد.
بازار گیمینگ گوشی های هوشمند هم اینک بزرگ ترین بخش از کل بازار گیمینگ است. داخل سال ۲۰۱۸ میلادی، بازار ورزش های موبایلی ۶۸٫۵ میلیارد دلار مقدار گذاری شده حیات که بیشترین بخش آن، یعنی ۵۴٫۹ میلیارد دلار، مربوط بوسیله گوشی های هوشمند و میزان کمتری پیمانه با ۱۳٫۶ میلیارد دلار برای تبلت ها حیات.

پیش دماغ برای چندسال آینده این است که میدان گیمینگ موبایل رشد داشته باشد و درهمین حال، ظرفیت بازار بازی های مبتنی بر مرورگر و کامپیوتری کاهش یابد. همچنین انتظار می رود گیمینگ در بسرنوشت شوم دچار کردن کنسول مدلل بماند.

مقاله های مرتبط:گوشی گیمینگ چه مزایا و معایبی دارد

درحال حاضر، بیشتر درآمد گیمینگ موبایل خراج از دستگاه های مبتنی بر جهیز عامل iOS است؛ ولی طبق پیش بینی ها، تا پیش از سال ۲۰۲۳، درآمد گیمینگ در سیستم عامل اندروید از پلتفرم اپل پیشی خواهد گرفت. در ایالات متحده، Clash of Clans با بخشی منفعت بیشتر درمقایسه با ورزش Fortine، پردرآمدترین ورزش در وسیله های آیفون بوده است. بازی Clash of Clans را ترقی دهنده ی فنلاندی، سوپرسل، ساخته است؛ شرکتی که در قفا پرده ی تولید ورزش Clash Royale نیز قرار دارد. ذکر این نکته لازم است که شرکت چینی تنسنت داخل سال ۲۰۱۶، حصه اساسی ای از سهام سوپرسل را از آن خویشتن کرد.



اینکه بیشتر درآمد صنعت گیمینگ، یعنی درحدود ۴۰ درصد از خریدهای درون پروگرام ای حاصل می شود، چندان هم تعجب آور نیست. دومین بخش پردرآمد در بازی ها، ویدئوهای تبلیغاتی است که عزب ۳۰ درصد از طاس درآمد این صنعت را به خودش اختصاص داده است. برای مقایسه، اپلیکیشن های عادی بیشتر درآمدشان را از تصاویر و ویدئوهای تبلیغاتی به دست می آورند.

اغلب کاربران با واقعیت رمزی آشنا هستند، اما درعین حال تامل می کنند این فناوری زیاد گران است. درنتیجه فناوری یادشده همچنان در تقلا است تا قسمتی از راسته گیمینگ را تصاحب یواش. از آن جایی که پایگاه اجتماعی واقعیت افزوده در آینده ی نزدیک با سرعت بسیاری نمو خواهد کرد، گرایش می رود از سال آینده این فناوری، واقعیت مجازی را بر بزند و درآمد بیشتری تصرف بطی ء.



با اینکه بسیاری از افراد واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را بخاطر تماشای رویدادهای زنده و سرگرمی های ویدئویی به فقره می برند، پیش بینی می شود گیمینگ همچنان پا بر جا ترین مورد کاربرد برای واقعیت رمزی و واقعیت افزوده باقی بماند.بیشتر بخوانید:اپل بوسیله دلیل کندکردن آیفون های قدیمی، با جریمه ۲۵ میلیون یورویی طالع فرانسه مواجه شدمحدودیت عرضه نینتندو سوییچ در ژاپن بر اثر شیوع ویروس کروناکلید امنیتی گوگل درون دسترس کاربران آیفون راحتی گرفتفیل اسپنسر: رقبای اصلی ایکس باکس آمازون و گوگل هستند، نه نینتندو و سونیفناوری رهگیری نور RTX انویدیا؛ مطالعه عملکرد یک ساله