سل تل

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از نوا و سیما، خلیفه فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق درون اقدامی اطلاعاتی، سرنخ هایی از حمل یک محموله وزین مواد افیونی به دستگاه یک دستگاه خودرو تریلر بوسیله مقصد مشهد به دست آمد.

سپهبد ابراهیم قربان زاده افزود: تیم های اختصاص پاسبان مبارزه با مواد تریاک خراسان رضوی در یک عملیات ضربتی موفق شدند این خودرو تریلر را در ورودی محور باغچه به مشهد شناسایی و متوقف کنند. در بازرسی از این تریلر یک هزار و ۳۶۰ کیلوگرم تریاک جاسازی شده کشف شد و ۲ متهم درون این ربط دستگیر شدند.

خلیفه فرمانده انتظامی خراسان رضوی با توجه به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت های پلیس، از آنها خواست؛ هرگونه اخبار و اطلاعات درون مناسبت با فعالیت اعضای باندها و فروشندگان موادمخدر را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوف رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امن اصابت قاطع کند.
  • ۹۹/۰۶/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی