سل تل

JBL تو دنیای هدفون های توگوشی تمام بی سیم، شرکت نو واردی به حساب نمی آید و پیش تر سابقه ی ارائه ی دشت در این بازار را دارد. JBL امروز چند هدفون توگوشی متاخر مجهز بوسیله فناوری حذف صدای هوا (Noise Cancellation) با ارج رقابتی شناساندن کرد تا بهتر خودش را داخل میدان این دسته از هدفون ها جا بیندازد.

اولین هدفون جی بی ال کلاب پرو پلاس (JBL Club Pro Plus) صیت دارد که با نرخ ۱۹۹٫۹۵ دلار به راسته عرضه می شود و به فناوری حذف صدای محیط انطباقی فراهم شده است. JBL می گوید بدنه ی این هدفون را بوسیله صورت یکپارچه تولید کرده و بخاطر ساختش از هدفون های توگوشی پرچم دار و حرفه ای الهام گرفته است. این هدفون می تواند نیکوترین چونی صدای JBL را ارائه دهد و هشت روزگار مداوم شارژدهی بطی ء. چنانچه از کیس همراه محصول استعمال کنید، نمونه شارژدهی ۲۴ ساعت دیگر افزایش پیدا می یواش.

همچون بسیاری دیگر از ایربادهای چند وقت اخیر، هدفون جدید JBL بوسیله شما امکان می دهد که تنظیمات صدا را براساس سلیقه ی خود تغییر دهید تا بهینه امتحان ی شنیداری را دریافت کنید. JBL قابلیت شخصی سازی خروجی نوا را Personi-Fi می نامد. هدفون جدید JBL به لطف بهره مندی از گواهینامه ی IPX4 در موافق نفوذ آب و عرق قائم است و ازطریق قابلیت Fast Pair بوسیله سرعت با گوشی های اندرویدی بستگی سفت می کند و به گونه ای مصنوع شده که می توان از هریک از دو هدفون مجزا استفاده کرد. JBL منظور دارد هدفون کلاب پرو پلاس را اکتبر ۲۰۲۰ (مهربانی و آبان ۱۳۹۹) روانه ی میدان یواش.

JBL Club Pro Plus به همراه هدفون ۹۹٫۹۵ دلاری Endurance Peak II روانه ی میدان می شود. JBL می گوید هدفون Endurance Peak II بیشتر مخصوص فرع مندان بوسیله فعالیت های ورزشی است و از قلاب اختصاص ای بهره می گیرند تا امین تو گوش کاربر باقی بماند. داشتن گواهینامه ی IPX7 نشان می دهد که این هدفون توگوشی دربرابر نفوذ آب و شیره قرص است. به علاوه JBL از جناب بیس قدرتمند در این هدفون خبر می دهد.



JBL Endurance Peak II

برای بازار اروپا، JBL تو پی عرضه ی هدفون Live Free NC Plus و Reflect Mini TWS است. هر دو هدفون توگوشی JBL از استاندارد IPX7 بهره مند هستند و بوسیله قابلیتی اختصاص فراهم شده اند که JBL آن را «هوا هوشمند» می نامد. این قابلیت داخل مواقع لازم شما را از سروصدای محیط اطراف آگاه می کند.

هدفون Live Free NC Plus که اکتبر ۲۰۲۰ (مهر و آبان ۱۳۹۹) با نرخ حدودا ۱۸۶ دلار نمایش می شود، به قابلیت حذف صدای محیط کوشا (ANC) و فناوری شارژ بی سیم مجهز است و هفت روزگار به طور مداوم شارژدهی می کند. درصورت استعمال از کیس، شارژدهی میوه به ۲۱ ساعت افزودن می یابد. Live Free NC Plus نیز به گونه ای طراحی شده است که می توان هریک از دو هدفون را مستقل مصرف کرد.

هدفون های Live Free NC Plus و Reflect Mini TWS همچنین از قابلیت Fast Pair سیستم عامل اندروید بخاطر اتصال سریع به گوشی های هوشمند پشتیبانی می کند. زندگی باتری هدفون توگوشی Reflect Mini قرین Live Free NC Plus و از گواهینامه ی IPX7 بخاطر ایستادگی دربرابر نفوذ آب و عصاره برخوردار است. بااین حال، در این هدفون از شارژ بی سیم خبری حلق تا قیمت نهایی کاهش پیدا درنگ. JBL می خواهد Reflect Mini را با ارزش حدودا ۱۷۳ دلار دردسترس دلبستگی مندان راحتی دهد.



JBL Tune 225TWS

JBL درکنار محصولات یادشده، هدفون توگوشی Tune 225TWS را نیز معرفی کرد. Tune 225TWS معیار جدید 220TWS است و زندگی باتری بهتری از آن دارد و می تواند با هربار شارژ تا پنج ساعت به نعوظ مداوم موسیقی پخش نرم. هدفون متاخر JBL چونی صدای بهبودیافته دارد و داخل ۶ رنگ مشکی، سفید، خاکستری، رز گلد و صورتی و آبی بوسیله میدان عرضه می شود. JBL هدفون Tune 225TWS را ماه ساری میلادی به ارزش حدودا ۱۲۰ دلار روانه ی میدان می کند.

شمایل اصلی مقاله، هدفون کلاب پرو پلاس JBL را نشان می دهد.بیشتر بخوانید:هدفون سنهایزر CX 400BT True Wireless معرفی شدال جی بخاطر ارائه محصولات متاخر ایفا 2020 اتاقی مجازی ابداع کردهرآنچه از همایش IFA 2020 تمایل داریمهواوی از هدست فری لیس پرو رونمایی کردسامسونگ حزن برای نام گذاری گلکسی بادز لایو از عبارت Beans استعمال می کند
  • ۹۹/۰۶/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی