سل تل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، محمدجواد کریمی قدوسی نماینده قد جبهه پایداری جماعت که همواره اسمش تو صف اول مخالفان برجام و مذاکرات بود امروز در ورق توئیترش وهله دیگر از توافقات انتقاد کرد با این تباین که او در این توییت یک اشتباه عجیب و غریبی مرتکب شد. این پاسبان مجلس در توییتش «PMD» را «PND» نوشت.

او در این توییت تصنیف است: «آقای عالم ۱۲۰۰ دسترسی بوسیله بازرسان آژانس با هدف  جاسوسی آنها از سایت ها و اشخاص خراج اش شد ترور دانشمندان تو گذشته و خرابکاری داخل  نطنز و صدور قطعنامه داخل بعضی قبل؛ این است  برجام و بسته شدن ضبط PND پس کی باید سنجش بگیرید؟؟!» 



البته این اولین بار ازاله که این نماینده مجلس چنین اشتباهی می بطی ء او آبان ۹۲ وقتی هنوز حلقه نهم به کار خود پایان نداده بود طرحی دوفوریتی تهیه کرده بود که تو این طرح  دو بار بوسیله معاهده «ان معلول تی» ("معاهده منع گسترش هسته ای" (Nuclear Non- Proliferation Treaty) که مهمترین مبحث حقوق بین الملل در مذاکره کارمایه اتمی است، اشاره شده و نوظهور آنکه هر دوبار هم به کلمه انگلیسی و هم به زبان فارسی نام این معاهده «ام جای پا تی، mpt» درج شده است.
  • ۹۹/۰۶/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی