سل تل

پیش نم در ماه ژانویه ی ۲۰۲۰ تماشاچی انتشار گزارشی بودیم که پیاده شدن زمینه آن لپ تاپ موردانتظارسرفیس بوک ۳ مایکروسافت (Microsoft Surface Book 3) صبر است برای پردازش وظایف معمولی از پردازنده ی نسل دهمی اینتل و برای پردازش وظایف گرافیکی از کارت گرافیک ساخته شده توسط انویدیا استعمال کند. چند روز پیش شاهد افشای جزئیات مربوط به میزان های متنوع سرفیس بوک ۳ در وب سایت برخی از فروشندگان اروپایی بودیم که مهر تأییدی پیاده شدن سررشته ی ماه ژانویه می زنند. 

پیاده شدن اساس داده ها فاحش شده ی جدید، سرفیس بوک ۳ قرار است همچون تبار فعلی لپ تاپ های سری سرفیس بوک داخل دو مدل با نمایشگرهای ۱۳ و ۱۵ اینچ بوسیله راسته عرضه شود. نیز سرفیس بوک ۳ احتمالا دارای دو نوع پردازنده ی مرکزی خواهد بود که کاربر بنابه نیازش یکی از آن ها را انتخاب خواهد کرد. آن طور که فروشنده های اروپایی می گویند، سرفیس بوک ۳ استراحت است از پردازنده های اولاد دهمی Intel Core i5-10210U و Intel Core i7-10510U استفاده بطی ء.



اسکرین شات بالا از وب سایت یکی از فروشندگان اروپایی محزون شده و مدل های مختلف سرفیس بوک ۳ مایکروسافت را با نرخ شان نشان می دهد

لپ تاپسرفیس بوک ۲ از حداکثر ۱۶ گیگابایت ذهن ی رم پشتیبانی می بطی ء. این موضوع از سوی شماری از کاربران مایکروسافت موردانتقاد قرار گرفت و بوسیله همین دلیل بوسیله نظر می رسد ردموندی ها تصمیم گرفته اند امکان استعمال از حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه ی رم را در سرفیس بوک ۳ مهیا کنند. همچنین گفته می شود امکان استعمال از حافظه ی پس انداز سازی NVMe SSD با ظرفیت حداکثر یک ترابایت درون دوده جدید سرفیس بوک وجود دارد. بها پایه ی سرفیس بوک ۳ وزن ۱٬۰۰۰ یورو خواهد بود و قدرتمندترین مدل این لپ تاپ با نرخ ۴٬۰۰۰ یورو نمایش خواهد شد.



اسکرین شات بلندی فهرست کارت های گرافیک سری Quadro انویدیا را برای لپ تاپ ها نشان می دهد

حیرت برانگیزترین نکته درمورد اطلاعات فاحش شده متاخر منتسب به سرفیس بوک ۳ بوسیله پردازنده ی گرافیکی آن مربوط می شود. بر بنیاد این اطلاعات، سرفیس بوک ۳ صبر است بوسیله جای کارت های گرافیک سری Nvidia GeForce از کارت های سری Nvidia Quadro بهره بگیرد. بهره مندی از چنین پردازنده ای مدال می دهد که مایکروسافت نیت دارد با سرفیس بوک ۳ کاربران مالتی مدیا را هدف صبر دهد، نه گیمرها.

کارت گرافیک پرچمدار NVIDIA Quadro RTX 6000 که بر پایه ی معماری تورینگ (Turing) ساخته شده است ۲۴ گیگابایت حافظه ی گرافیکی دارد و به کاربران امکان می دهد بوسیله راحتی با معیار های سه بعدی، محتوای ویدئویی با کیفیت 8K، ابزارهای مبتنی پهلو فهم مصنوعی و موارد دیگر امر کنند. گمان می دهیم مایکروسافت بخواهد برای سرفیس بوک ۳ از کارت گرافیک Quadro RTX 3000 خواه معیار های زورمند زیرفون استفاده درنگ.

سرفیس بوک ۳ تنها محصولی نیست که شاهد انتشار جزئیات مربوط به آن هستیم. رسانه ی وین فیوچر به تازگی بوسیله نقل از وب سایت فدایی فروشگاه های آنلاین، مشخصات سرفیس گو ۲ را نیز پدیدار کرده است. ظاهرا این دستگاه قرار است دارای مدل های LTE و غیر LTE باشد و از نمایشگری احتمالا ۱۱ اینچ با وضوح ۱٬۸۰۰ در ۱٬۲۰۰ پیکسل بهره بگیرد. گفته می شود مایکروسافت عزیمت دارد در سرفیس گو ۲ از پردازنده ی کم مصرف Intel Pentium Gold 4425Y استعمال کند. این پردازنده دارای دو هسته با فرکانس پردازشی ۱/۷ گیگاهرتز است و نسبت به مدل قبلی اش تغییرات کمی به خویشتن دیده. نمونه موردبحث از ۴ گیگابایت ذهن ی رم برخوردار خواهد بود. چنانچه نسخه ی LTE سرفیس گو ۲ را بخواهید می توانید مدلی دیگر از آن را با پردازنده ی Pentium که از مودم 4G بهره می گیرد تهیه کنید. این معیار از سرفیس گو ۲ از ۸ گیگابایت ذهن ی رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی SSD یکروز مند خواهد بود. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد مشخصات احتمالی سرفیس بوک ۳ و سرفیس گو ۲ دارید؟بیشتر بخوانید:مایکروسافت فناوری Ray Tracing را بوسیله قیافه آزمایشی به ماینکرفت اضافه کردآموزش رمزگذاری روی فایل های آفیس و PDFبنچمارک صریح شده از عملکرد بهتر پردازنده Ryzen 9 4900HS نسبت به Core i9-10900F حکایت داردقیمت وان پلاس 8 پرو و وان پلاس 8 داخل آستانه معرفی کردن این گوشی ها برملا شدگوشی های آیفون پرو 2020 با نقشه کشی مانند به آیفون 5 عرضه می شوند
  • ۹۹/۰۱/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی