سل تل

به گزارش همشهری آنلاین حسن رستم زاد روز جمعه در فرمانداری آستارا تقریر کرد: عوامل پلیس راه، نیروی انتظامی، سپاه، مرزبانی و هلال احمر از هفتم فروردین ماه فقط به خودروهای پلاک بومی و کامیون های مواد غذایی و سوخت، رخصت ورود به شهرستان آستارا داده اند.

وی بیان کرد: ۱۱۹ واحد صنفی غیرضرور از جمله قلیان سراها داخل فروردین ماه پلمب شده اند و گندزدایی محوطه و ساختمان ۹۱ ارگان و صنع دولتی از دیگر اقدامات ستاد مدیریت بحران کرونا داخل آستاراست.

ویروس کرونا جزو خانواده جلال از ویروس ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را دربرگیرنده می شود و درون معمولی ترین حالت، باعث سرماخوردگی می شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی خواه همان "سارس" می شود که مقصد های ابتلا بوسیله آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه پیاده شدن ۳۰ استان و منطقه چین، به زیاد از ۱۹۰ کشور از عموم آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه، امارات متحده عربی و ایران نیز سرایت کرده است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و پایه آستارا به اردبیل از مسیرهای پرتردد خصیصه ایران است.
  • ۹۹/۰۱/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی