سل تل

باهم اتحاد کردن تحقیقات بازار CCS Insights به لطافت پیش دماغ های تجاری خود را برای سال ۲۰۲۱ منتشر کرده است. براساس اطلاعات منتشر شده از این شرکت، امکان پذیر است سال آینده مایکروسافت باری دیگر نوکیارا خریداری یواش. این پیش بینی، تعجب افراد زیادی در دنیای فناوری را برانگیخته است.مقاله های مرتبط:نوکیا و مایکروسافت قرارداد شریک منعقد کردندتصاحب نوکیا توسط مایکروسافت چه تأثیری پهلو راسته اندروید دارد؟

اگر با مداقه بیشتری بوسیله تاریخ این روانی نگاه کنیم به یاد می آوریم که سال ۲۰۱۳، مایکروسافتهمه نوکیا را خریداری نکرد و تنها اندکی از این همکاری که بوسیله تجارت مایه ها و خدمات تلفن های همراه مربوط بود به آن بسته شد. با افزایش خدمات نرم افزاری 5G و تلکو (telco)، نوکیا تو حال تبدیل شدن به یک مرام جذاب بخاطر سرمایه گذاران و حتی کشورهایی مثل ایالات متحده آمریکا است.

دولت آمریکا بارها اعلام کرده است که نوکیا یک برند بسیار خوب بخاطر کمک به دیگر شرکت های این کشور به مشیت مقابله با هواوی چینی است. اکنون مدت زمان نسبتا زیادی است که هواوی بوسیله اجازه ترامپ از سوی آمریکا تحریم تجاری شده است؛ مشکلات متعدد آمریکا با شرکت های چینی بر هیچ کس پوشیده ازاله. بخاطر همین می نبوغ گفت دولتمردان این کشور دست یاری هیچگاه شرکتی را بخاطر مقابله با هواوی رگه نمی کنند.

اخیرا نوکیا در فضای یواش افزاری تلکو دست به اقدامات جالبی زده که رویت شرکت های بزرگی مانند مایکروسافت را بوسیله خود جلب کرده است. بر بنیان پیش دماغ شرکت CCS Insights، مایکروسافت اولین نامزد برای فروش نوکیا در سال آینده خواهد بود. باهم اتحاد کردن دیگری که تو گزارش مذکور نام آن تذکر شده اینتلاست. اگر نوکیا توسط هر یک از این دو شرکت خریداری شود، می تواند در دنیای فناوری شاهد پیشرفت چشم گیری باشد.



مایکروسافت نتوانست درون سال ۲۰۱۳ بوسیله همه قول های خود برای پیشرفت بخش D
  • ۹۹/۰۷/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی