سل تل

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود سلطانی فر تو حاشیه جلسه امروز هیأت بخت داخل پاسخ بوسیله سوالی درباره موجب بطلان برخی مسابقات پیاده روی داخلی پیش روی کرد: ما براساس رویت شورای تأمین استان ها عمل کردیم. آن ها نظراتی درباره وضعیت امنیت ناحیه داشتند و صلاح دیدند برخی دیدارها به تأخیر بیفتد.

وی  همچنین درباره نتایج اخیر آویشن ملی هندبال ایران تقریر کرد: ما دو ورزش اخیر خود را واگذار کردیم که این شکست ها غرور ملی ما را فاجعه دار کرد. این دو مولود واقعا بد بود و بسیاری از کارشناسان معتقدند که چینش های این دو بازی و عدم استعمال از بازیکنان کبیر و لژیونرها موجب شد که مولود را واگذار کنیم.

وی ادامه داد: البته با نتیجه اخیر ملاقات عراق و بحرین ما هنوز فرصت شروع شدن را در گروه مان داریم. با عزم و ترانه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برنامه ریزی می کنیم تا بهترین نتایج را بوسیله مشت آوریم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا فرصت های فیفادی را از مشت می دهیم، فکر نشان کرد: با هفت یا هشت کشور برای برگزاری مانور دوستانه صحبت شده حیات. حتی با لیبریا هم تفاهم بوسیله دست آمده بود اما بوسیله خاطر مشکلات آن ها امکان برگزاری مسابقه فراهم نشد. ما حتما از فیفادی های بعدی استفاده خواهیم کرد.

وزیر ورزش درباره صیقلی حقوق سرمربی تیم ملی هندبال مان همچنین پیش روی کرد: پول وی پرداخت شده و ما حتی کارمزد سه ماه آینده وی را همچنین پرداخت کردیم.

سلطانی فر درباره آخرین وضعیت پرداخت ضایع پخش از سوی صداوسیما گفت: صداوسیما با توجه به الزام قانون برنامه ششم باید اکید وسط بیاید و قانون را ارتکاب درنگ. ما دو سال و نصف است که با صداوسیما مذاکره می کنیم ولی ترانه قطعی در صداوسیما برای پرداخت حق پخش بود ندارد. اما ما مکاتباتی با معاون شروع مهتر جمهور و مهتر مجلس داشته ایم و دو مجتمع برای بررسی موضوع گزینش شده اند که رویت صداوسیما را حزن بگیرند. نظر ما که جلوه گر است و آن را بیان کردیم که راست پخش درون همه دنیا بوسیله کمک ورزش می آید. اما صداوسیما تاکنون فراهم نشده است حق پخش را پرداخت بطی ء.
  • ۹۸/۰۸/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی