سل تل

در ماه اوت میلادی، مایکروسافت از تم مرموز برای کلکسیون اپلیکیشن های آفیس درون جهیز عامل iOS رونمایی کرد. اوتلوک یکی از اولین اپلیکیشن های این مجموعه حیات که تم تیره را شهود کرد؛ اما برخلاف کود ی پیشین ردموندی ها، تاکنون برنامه های اصلی آفیس نظیر ورد، پاورپوینت، اکسل و وان نوت از صف ستاندن این بوسیله روزرسانی جا الباقی بودند.

مایکروسافت اراده داشت اندوه زمان با گستردن به روزرسانی iOS 13 آن را برای مجموعه برنامه های آفیس منتشر سازد؛ ولی این اتفاق تا الان نیفتاد تا اینکه امروز پس از گذشت یک ماه از ترویج iOS 13، بالأخره شاهد تم تیره در برنامه های یادشده هستیم. طبق گفته ی مهندسان، آن ها برای اعمال تم تیره روی مجموعه ی درنگ افزاری آفیس، تک تک المان ها و عناصر رابط کاربری را مدنظر راحتی داده اند.



پیش تر اهالی مایکروسافت به روزرسانی مشابهی را برای پروگرام های آفیس تو سیستم عامل مک منتشر کرده بودند؛ بوسیله روزرسانی که این بار راهی آیفون ها و آیپد های اپل شده است. 

نکته ی مهم اینکه داخل توضیحات این به روزرسانی برای دستور کار های ورد، اکسل و پاورپوینت، هیچگاه اشاره ای به تم مرموز نشده است؛ ولی در وان نوت توضیحی تو این باره منتشر شده است.با تم تیره به چشم های خود آسان بگیرید. داخل محیط های کمتر نور یا تو زمان هایی که به دنبال تکثیر خوانایی متون خویشتن تو وان نوت هستید، با فعال سازی تم تیره خواندن یادداشت هایتان را سهل خیس سازید.

از اینکه وان نوت را استفاده می کنید، متشکریم! ما به بازخورد های شما شکوه می دهیم و داخل به روزرسانی متاخر اپلیکیشن تقلا کرده ایم تجربه ی یادداشت برداری را ارتقاء دهیم.

دیدگاه خود را درباره ی این موضوع با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. به نظر شما رویکرد جدید توسعه دهندگان اپلیکیشن های موبایلی درجهت اعمال تم تیره درون ساخته های خود، تأثیری در ارتقاء امتحان ی کاربری خواهد گذاشت؟بیشتر بخوانید:آموزش مدیریت مجوز دسترسی اپلیکیشن ها درون iOSاپلیکیشن های تلفیقی مک و آیپد چالش هایی را برای ترقی دهنده ها و کاربران به همراه داردبررسی iOS 13قابلیت عکاسی دیپ فیوژن همراه با نسخه بتا iOS 13.2 از راه رسیداپل دومین بوسیله روزرسانی iOS 13 و iPad OS 13 را منتشر کرد
  • ۹۸/۰۷/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی