سل تل

به گزارش ایسنا، امروز در بورس تهران ۱۶۳ سهم با افزایش قیمت و ۱۷۰ تسهیم با کاهش قیمت رو به رو شدند در عین حال درون فرابورس ایران ۱۰۴ تسهیم نمو مقدار را امتحان کردند و ۸۸ سهم با افت مواجه شدند.

امروز با باز شدن معاملات بورس تهران شاخص کل بازده نقدی و زیاده چرب یا شیرین روند صعودی را امتداد قسط و توانست برای نخستین بار در تاریخ راسته سرمایه کانال ۲۵۰ هزار واحدی را پشت سر بگذارد. اما تو ادامه این شاخص با افت رو به رو شد و نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ۴۴ واحد پایین تر مجمع و در نتیجه از ثبت نهایی رکورد متاخر باز ماند.

اما متمایز بی مو بی آرامی حد به نمو خود دنباله داد و با افزایش ۲۲۶ واحد در تراز ۵۸ هزاره و ۵۹۰ واحدی ایستاد. اما شاخص آزاد شناگر همچنین با ۱۸۷ واحد کاهش عدد ۲۸۰ هزار و ۹۲ واحدی را تجربه کرد. شاخص بازار اول و بازار دوم نیز هر کدام به نظام ۲۴ و ۱۲۷ واحد رشد را تجربه کردند.

مخابرات ایران، پتروشیمی خارک، پتروشیمی پارس و سرمایه گذاری غدیر هر کدام بوسیله ترتیب ۲۳۲، ۱۱۹، ۹۵ و ۹۴ واحد تأثیر افزایشی روی متمایز های بازار داشتند. داخل طرف مقابل فولاد مبارکه اصفهان، گشادگی نفت و گاز پارسیان، گروه مپنا و ایران خودرو سعی کردند شاخص های راسته را به سمت پایین تربیت کنند به طوری که هر کدام از باهم اتحاد کردن های نام برده ۲۱۵، ۱۶۴، ۱۳۵ و ۹۱ واحد تأثیر کاهشی روی نماگرهای راسته داشتند.

درون گروه خودرو بسیاری از سهم ها با کاهش قیمت رو به رو شدند و ایران خودرو به عنوان تاثیرگذارترین نماد خودروییِ امروز در راسته سرمایه با ردیف فروش مواجه شد و نزدیک به پنج درصد درون قیمت آخرین فروش کاهش داشت.

رشد شاخص بی مو بی قراری حد داخل مقابل افت نماگر واقعی بازار بیانگر این است که شرکت های کوچک تر امروز نسبت بوسیله همکاری های مبصر تیز با رشد مواجه شدند. ارزش معاملات نیز نشان می قسط که قسمت قسمت کردن سیمان، آهک و گچ با ارزش معاملاتی معادل ۱۳۲.۵ میلیارد تومان بیشترین قیمت معاملات بورس را به خویشتن اختصاص دادند بوسیله طوری که بیع گران توانستند بیش از ۳۰۱ میلیون سهم و اوراق مالی را تو این گروه عدالت و ستد کنند.

هر چند که عرضه ها در گروه خودرو بیش از مطالبه بود ارزش معاملات این دسته پس از سیمانی ها تو ایستگاه دوم قرار گرفت. و مجموع سهم های خودرویی ارزش معاملاتی برابر با ۱۲۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان را تجربه کردند.

تو گروه محصولات شیمیایی همچنین ارزش معاملات بالایی را تماشاچی بودیم به طوری که مجموع تسهیم های این قسمت قسمت کردن با ارزش معاملاتی بسیار از ۱۲۲ میلیارد تومان مواجه شدند. داخل این گروه علیرغم اینکه تسهیم های بودند که پنج درصد نمو قیمت را تجربه کردند و تماشاچی صف خرید بودند نوسانات مقدار عمدتاً اندک از سه درصد حیات.

داخل گروه خرده فروشی همچنین دو تشبیه کردن کران کوروش و قاسم ایران با رشد قیمت بیش از ۱۴ درصد رو به رو بودند. همچنین اکثریت تسهیم ها داخل گروه قند و تشکر افزایش قیمت را تجربه کردند و ظرفیت معاملات مجموع سهم های قندی بوسیله بیش از ۱۵ میلیارد تومان رسید.

ارزش معاملات بورس تهران مجموعاً عدد ۱,۱۸۹ میلیارد تومان را تجربه کرد و حجم معاملات بوسیله عدد ۳.۲ میلیارد سهم و اوراق مالی رسید.

آیفکس نیز با ۱۵ واحد رشد به قضیه افزایشی خود امتداد عدالت و مغز ۳۱۹۴ را تجربه کرد. ارزش معاملات فرابورس ایران تا رقم ۷۵۱ میلیارد تومان ارتفاع رفت و حجم معاملات به نما ۱.۴ میلیارد تسهیم و اوراق مالی رسید.
  • ۹۸/۰۴/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی