سل تل

به گزارش ایسنا و به نقل از کانکشن، این نمایشگاه که برای گرامیداشت داوینچی ستاره فیروز دست رنسانس همزمان با پانصدمین سالروز درگذشتش زیبایی داده شده است از بیست و چهارم اکتبر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

امکان خریداری هیچ بلیتی بوسیله رخ حضوری وجود نخواهد داشت و بلیت ها تنها بوسیله رخساره پیش فروش ارائه خواهند شد. این بلیت ها شامل دیدار کلی از موزه و نمایشگاه موقتی «داوینچی» می شود.

این مقدماتی باری است کهموزه لوور از چهار ماه پیش از افتتاح یک نمایشگاه، بلیت ها را بوسیله صورت پیش معامله عرضه می نرم. هر چند ارسی لوور پیش از این بلیت های یک نمایش را به عارض پیش ابتیاع عرضه کرده بود. در سال ۲۰۱۸، موزه لوور از همین روش برای خرید بلیت های نمایشگاه «ورمیر» ستاره مطرح هلندی استفاده کرد. با این حال پیش معامله بلیت، چهار ماه پیش از آغاز یک نمایش را می استعداد اقدامی بی سابقه توسط ملکی لوور محسوب کرد.

این نمایشگاه بزرگ بسیار از ۱۲۰ جای پا از «لئوناردو داوینچی» از عموم تابلوهای نقاشی و تندیس های این هنرپیشه را که برخی از آن ها از معتبرترین مراکز هنری بسته محزون شده اند، تو پیاده شدن هم به نمایش خواهد گذاشت. فدایی از مؤسسات هنری که آثار خود را برای برگزاری این نمایشگاه بوسیله طور موقت بوسیله موزه لوور منتقل کرده اند محتوی «بنیان فرانسه»، «مجموعه سلطنتی بریتانیا»، موزه «بریتانیا» و «گالری ملی بریتانیا»، موزه «متروپولیتن» نیویورک می شود.

کفش لوور فرانسه با وجود ۱۰.۲ میلیون بازدیدکننده داخل سال گذشته بوسیله عنوان پربازدیدترین موزه جهان محسوب می شود.
  • ۹۸/۰۳/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی