سل تل

حتما فیلم سوپرمن را دیده اید و با آن خاطره دارید. کاپیتان مارول را شاید بتوان همان سوپرمن معرفی کرد ولی با جنسیتی دیگر. دختری ابرقهرمان و با قابلیت های زبر العاده. تنها فرق این دو ابرقهرمان این است که کاپیتان مارول خلال یک حادثه غلبه های ماورایی کسب می کند.
این شخصیت قهرمانی و با غلبه های بی نظیر اولین بار درون سال ۱۹۶۸ تو داستان های مصور کمپانی فیلم سازی مارول به صیت مادام مارول شکل گرفت. داستان مصور ابرقهرمان مارول کم کم و پس ازآن از سال ها، به کاپیتان مارول دگرگونی صیت داد و به نشانی یکی از قدرتمندترین و مبصر ترین زوجه قهرمان قسمت قسمت کردن تلافی جویان شناخته شد.
این زن که خلبان نیروی هوایی ایالت متحده امریکاست، پس ازآن از حادثه ای که برایش پیش می آید، DNA او با انسان های فضایی در تیمار می آمیزد و ویژگی های خاصی در او بوسیله حیات می آورد که فداکار از آن ها مثل شلیک گلوله انرژی، بی اثر کردن جاذبه، پرواز، سرعت و … هستند که توانسته او را در فیلم های کاپیتان مارول بی بسان و بی رقیب یواش.

اینک خلبان لارسون دنورز تبدیل به یک انسان معتقد بوسیله راستی و قسط و پلی میان زمین و محیط می شود که همواره درون تکاپو است تا خوبی ها را بیش کند و اتساع دهد و عیب های خود را کمتر و کمتر تر کند. مهتر استودیو مارول، کوین فایگی، یکی از دلایل اصلی بری لارسون، بازیگر این نقش، را همین توانایی برقراری اعتدال بین شخصیت انسانی و ابرقهرمانی کاپیتان مارول عنوان کرده است.
فیلم کاپیتان مارول توانسته تا با شخصیت پردازی و قهرمان سازی مقاوم در فیلم، این فیلم را تبدیل بوسیله فیلمی سودده کرده است. این فیلم نگذاشته که بیننده حتی لحظه ای خود را جای قهرمان اصلی داستان بگذارد و خویشتن را در آن چیز پهن ها تصور کند، شاید این برهان پا بر جا موفقیت این فیلم باشد. تبدیل شدن خانم خلبان، لارسون دنورز، به یک ابرقهرمان دوست داشتنی و بامزه که بسیار هم قدرتمند است، را نیز می قابلیت یکی دیگر از دلایل موفقیت کاپیتان مارول دانست. این تجربه همچنین بوسیله نظر از فیلم مرد آهنی بوسیله دست آمده که امساک کردن از ساخت فیلمی عبوث و عاری عریضی های خنده دار است. مارول داخل این فیلم تقلا کرده تا با خلق کردن صحنه های کمدی در سراسر فیلم این مشکل را برطرف یواش و بوسیله چاله فیلم مرد آهنی نیفتد.
بیست و یکمین فیلم کمپانی مارول بوسیله کارگردانی آنا وجود داشتن و رایان فلک و با ورزش بری لارسون، ساموئل ال. جکسون، بنیان مندلسون، جود لا و … مخلوق شده است، درون تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ تو آمریکا به صورت سه گانه اینده اکران شد.
بعد از اکران، اغلب بینندگان درباره بازی بری لارسون و جلوه های ویژه، نظرات مثبت و تحسین برانگیزی داشتند. دید منتقدان درباره فیلم در یک جمله تلخیص می شد که: «فیلم سرگرم کننده و لذت مدخل وجود.» بعد از اکران عمومی فیلم نیز توانست به سودا ۱,۱ میلیاردی دست فاحش یواش و عنوان دومین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۹ را بوسیله خود اختصاص داد، این در حالی است که هزینه پیدایش فیلم تنها ۱۵۲ میلیون دلار شده بود.
تا این لحظه کاپیتان مارول دهمین فیلم پرفروش بین فیلم های ابرقهرمانی و بیست و دومین فیلم پرفروش کچل فیلم های تاریخ سینمای جهان است. شما بخاطر تماشای فیلم کاپیتان مارول تنها لازم است که بوسیله سامانه لنز سری بزنید و این فیلم هیجان انگیز و تخیلی را به سیاحت بنشینید.



شما حتی چنانچه کاپیتان مارول را همچنین از قبل نشناسید، به مشکلی بخاطر دیدن این فیلم برنمی خورید چرا که داستان عمر او بوسیله شکلی برقرار و خوب برایتان شمایل شده و مسئله ابرقهرمان شدن او و تمام رفتارها و اقتدار های او کاملا برایتان شرح داده شده است. تیم ده نفره انتقام جویان نیز به بخشی واضح تشریح می شود که شما به عنوان مخاطب این فیلم، کاملا می توانید دیگر شعر های این دنیای ابرقهرمانی را نیز تعاقب و سیاحت کنید.
ولی یکی از نقاط شکست این فیلم را می توان عدم ارتباط با گذشته این ابرقهرمان دانست که باعث می شود بیننده به شناخت احساسی از لارسون دنورز نرسد. او در طول اسطوره در تعلیق فراغت نمی گیرد و خیلی به کمک بقیه اندوه تیمی های خود احتیاج برملا نمی درنگ.

تماشای آنلاین فیلم و سریال این روزها تبدیل بوسیله یک سرگرمی هم شده است، اگر تابه حال به این گزینه فکر نکرده اید، پیشنهاد می کنیم با کاپیتان مارول شروع کنید و با ثبت شهرت تو لنز به تماشای این فیلم ماجراجویانه و مهیج بنشینید.
  • ۹۸/۰۳/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی