سل تل

آویشن ملی والیبال ایران امروز جمعه ۱۰ خرداد درون نخستین دیدار خویشتن از لیگ ملت های ۲۰۱۹ والیبال برابر ایتالیا که در این کشور برگزار شد با نتیجه ۳ کنار یک پیروز شد.

ترکیب آویشن ایران را در مبدا این بازدید سعادتمند معروف، محمد موسوی، امیر غفور، جواد معنوی نژاد و علی شفیعی بوسیله همراه حضرت پور (لیبرو) تشکیل می دادند. ایتالیا همچنین با لباس سورمه ای و ترکیب جیانلی، بالاسو، آنتونوف، آنزانی، لاویا و گابریل نلی ورزش را شروع کرد.

ست ابتدا این ورزش را ایتالیاها ۲۵ بر ۲۰ از آن خود کردند. اما در ست دوم بازیکنان ایران توانستند با نتیجه ۲۵ پهلو ۲۳ منافی را شکست دهند. آنها همین خراج را در ست سومین نیز تکرار کردند. در ست چهارم بازی با اینکه ایتالیایی ها جلو بودند ولی شاگران کولاکوویچبار دیگر به بازی بازکشتند و توانستند با پیروزی ۲۵ بر ۲۲ نخستین بازی خود را در این اطراف از ورزش ها با پیروزی طبق تیم قدرتمند ایتالیا به پایان برسانند.

تیم ملی ایران درون دومین بازی خویشتن فردا یازده خرداد به مصاف چین می جوی و سپس باید در روز یکشنبه ۱۲ خرداد مقابل آلمان صف ارایی نرم.
  • ۹۸/۰۳/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی