سل تل

کمک حمل ونقل و ترافیک شهردارمنطقه ۸ دراین باره گفت: «یکی از پرخطرترین معابر منطقه ۸ از لحاظ ترافیکی و ابراز تصادفات، خیابان دماوند است. به همین دلیل طرح مصون سازی ۸ نقطه از این خیابان حدفاصل سه راه تهرانپارس تا پل خاقانی بوسیله زودی عمل خواهدشد.» «حامد میرزابیگی» افزود: «درحال مجهز نقاط سرگذشت خیز خیابان دماوند از جمله سه گانه گونه تهرانپارس، تقاطع خیابان ۱۰۹، خیابان طاهری، ۳۰ متری نیروی هوایی و خیابان سبلان شناسایی شده اند که با توافق هندسی در این نقاط ایمن سازی انجام می شود.» او ادامه داد: «طرح مطالعاتی سازش هندسی خیابان دماوند انجام شده و نتایج کارشناسی ها مدال دهنده این موضوع است که باید از یک عامل ثابت برای کاهش سرعت خودروها و تصادفات استفاده کرد.

بوسیله همین برهان طرح استفاده از سنگفرش های «کیوبیک» در تقاطع ها مورد تأیید صبر پژمرده است.» معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۸ گفت: «کاربرد از این سنگفرش ها در کشورهای پیشرفته متداول بوده و ویژگی حقیقی آنها ایستادگی و سختی در شرایط مختلف آب و هوایی قرین بارندگی و خنک زدگی است.» میرزابیگی افزود: «باتوجه به اینکه بیشتر تصادفات داخل تقاطع ها رخ می دهد صبر است با عمل روسازی برجسته و گمارش سنگفرش های کیوبیک در تقاطع ها ایمن سازی رخساره بگیرد. این سنگفرش ها به گونه ای مدل سازی شده که مسطح نیست و داخل خراج سایش با تایر خودرو باعث ناچیز شدن سرعت خودرو می شود. با نصب سنگفرش های کیوبیک سانحه تقاطع ها حدود ۴۰ درصد کاهش می یابد.»
  • ۹۸/۰۳/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی