سل تل

همشهری آنلاین/ زینب زینال زاده: در این همایش که به بستگی گرامیداشت هفته دیابت بوسیله همت مرکز دیابت یاس و شهرداری منطقه 6 تهران برگزار شد، زیاد از یکصد نفر از متخصصان غدد، قلب و عروق و اعصاب و روان  و جمعی از شهروندان منطقه 6 آستان داشتند .

متخصصان شرکت کننده تو این همایش با اشاره به محدودیت های بلای ناگهانی دیابت به عنوان « بیماری خاموش» به توضیح علل علمی ابتلای افراد به این بلای ناگهانی سخن گفتند و مداومت کردند پیشگیری، بهترین وضع مقابله با مصیبت دیابت است.

در این همایش همچنین با تاکید پهلو ضرورت جدی گرفتن بیماری دیابت از سوی مردم ، متخصصان اندرز کردند:« انجام مکرر و منظم تست قند خون می تواند از پیشرفت این بیماری درون بین بیماران مبتلا و خواه ابتلای افراد در معرض ابتلا جلوگیری کند.»

به گفته متخصصان حاضر در این همایش، درون پیش ستاندن سبک عمر تندرست مهمترین عامل پیشگیری از ابتلای افراد بوسیله بیماری دیابتاست و یکروز گیری از یک دستور کار غذایی سالم می تواند نقش موثری درکاهش آمار مبتلایان به دیابت جلوگیری کند.



گفتنی است تو حاشیه نویسی این همایش شرکت کنندگان از مشاوره مجانی پزشکان و ایفا تست مجانی قند خون نصیب مند شدند.

همایش روز دیابت به همت کلینینک تخصصی دیابت یاس و همکاری شهرداری منطقه 6 با حضور تو میدان شعاع خیابان خدری طبق کیلینیک دیابت برگزار شد و پرسنل از شهروندان ساکن در منطقه در بر متخصصان حضور داشتند.

 

  • ۹۸/۰۸/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی