سل تل

این کتابخانه با ۲۸هزار جلد منابع بزرگسالان، ۴ هزار و ۵۰۰ چابک تاریخ خردسال و نوجوان و هزار و ۵۰۰ جلد کتاب معاون آموزشی، همگی بسرعت از زمانه ۸ تا ۲۱ بوسیله شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند. نیز تالار معاینه اختصاص بانوان(وی. آی. پی) درون مقطع بزرگ و دکترا با حجم ۳۰ نفر و سالن مطالعه مجزا بخاطر خانم‌ها و آقایان داخل تمامی ایام هفته قابل استفاده دوستداران کتاب و اهالی فرهنگ است.

از فعالیت‌های علو پروگرام و ترویجی این مرکز فرهنگی می‌توان بوسیله کارگاه هنری مشق داستان، یک کتاب یک نویسنده، دیدار گروه‌های دانش‌آموزی از کتابخانه، دورخوانی کتاب، محک کتابخوانی، طرح چهره بوسیله چهره با تاریخ و بازدید با نویسندگان و فرهیختگان اشاره کرد.  سالن مطالعه بانوان از شنبه تا پنجشنبه، روزگار ۸ تا ۲۱ و سالن معاینه آقایان شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۲۳ در جوانمردی علاقه‌مندان است.  هیئت دولت حکیم حسابی تو روزهای جمعه غصه از شایسته کردن ۸ تا ۱۶ فعال است و فقط در تعطیلات رسمی فعالیت ندارد. این مرکز فرهنگی در خیابان ۲۰ متری ابوذر، خیابان علمی، خیابان کوچک حکیم حسابی واقع شده است.
  • ۹۸/۰۲/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی